• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-08 10:12:56 följande:
    ja verkligen dålig omgång för dig fattar inte det, du har ju fina grjejer ute...
    Småfolk går ju hyfsat, men det brukar det väl alltid göra. Aldrig mer att jag tar utrop 1 kr i alla fall...!
    Tjollabolla skrev 2009-02-08 10:12:57 följande:
    AHh!Tyckte denna var sötwww.smafolk.dk/tcms/gallery_images/t-shirts_/...
    åh, den gillade jag med!
    ♥♥ Hannes april 2006 & Jonathan mars 2008 ♥♥
  • Nova76
    åh, lammen vll jag ha, hojta om du ser dem i någon svensk shop!!
  • Nova76
    pumbalumba skrev 2009-02-08 13:43:07 följande:
    Känner ni till någon web butik som säljer danska Freoli?
    www.litencorrelin.se

Hej i tråden!

Idag har jag shoppat till mig själv, så himla härligt  Får nog göra det lite oftare...!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-08 13:53:06 följande:
    hej hej!Vad har det blivit för fint?
    fy vad jag handlade, kändes som om jag hade minst 1-2 års shopping att ta igen! Tur att jag hade reserverat lite pengar för mig själv. Hittade bla. vårjacka, jeans, blusar x 3, underkläder, 2 koftor.... Skor hann jag inte titta på men det får jag ta en annan dag

Hur är det med Noel där hemma? Har du shoppat något? Blev det några NS igår kväll?
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-08 13:53:06 följande:
    hej hej!Vad har det blivit för fint?
    och sen var det löjligt skönt att vara iväg själv utan barn i 2½ timme, helt underbart!
  • Nova76
    annie dark skrev 2009-02-08 13:57:32 följande:
    Vill ni ha fler bäbisar? Jag skrev kontrakt med mig själv i början av denna grav, mådde så j-a illa så jag vill inte ha det så här en gång till. Två får räcka men man vet aldrig en liten sladdis kan det ju alltid bli, man glömmer väl med tiden antar jag.
    vill och vill, egentligen hade det varit roligt med en liten flicka också om ett par år men jag tror inte det blir så... när är din bebis beräknad? - för du är väl gravid nu om jag förstått det rätt?-
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-08 14:05:28 följande:
    Härligt att få komma iväg själv ett tag! Låter som massa fint. Hade också en sån där period i höstas när jag bara shoppade till mig själv. Man vill ju inte se ut som en hösäck bara för att man är mamma Noel har inte spytt något mer men är lite trött och äter inte riktigt som han brukar. Jag känner mig hängig och inte helt ok i magen men inget kräks i alla fall.Jag har inte shoppat NS ännu. Tänkte vänta tills de finns ute i butikerna. (och jag sålt på T )Är sugen på Haremsbyxor och de beiga armybyxorna. Kanske lila mössa.Noel har den jumpsuiten från Moonkids i Brun och grönt. De är STORA i storlek. Han har 86/92 och den är stor fortfarande
    Ja jag bara kände att jag höll på att förfalla själv och satsade lite väl på barnen. Mamman måste ju känna sig lite fin ibland också

Funderar lite på den röd/bruna till Jonathan, gillar verkligen passformen på deras byxor fast denna har inga muddar nertill ser jag nu... då får jag nog hoppa den

T går lite bättre för min del nu, verkar som om inte alltför många plagg går för 1 kr...
  • Nova76
    LA Woman skrev 2009-02-08 19:12:44 följande:
    Nu råkade den här förstörda mamman också shoppa lite till Tänker inte direkt springa ner till maken och erkänna det på stubb Det här blev det iaf kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ProductPopu...kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ProductPopu...
    Tack för tipset! Har en annan Småfolks tröja till mig själv och är jättenöjd med den. Nu blev det en till Idag är det shopping till mig själv på tapeten!

God kväll förresten!
  • Nova76
    SmillaMilla skrev 2009-02-08 19:23:52 följande:
    hur är de i stl? Måste ju beställa jag med
    jag har normalt 38 och har 40 i dessa tröjor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12