Duntoffla skrev 2009-02-08 14:05:28 följande:
Härligt att få komma iväg själv ett tag! Låter som massa fint. Hade också en sån där period i höstas när jag bara shoppade till mig själv. Man vill ju inte se ut som en hösäck bara för att man är mamma Noel har inte spytt något mer men är lite trött och äter inte riktigt som han brukar. Jag känner mig hängig och inte helt ok i magen men inget kräks i alla fall.Jag har inte shoppat NS ännu. Tänkte vänta tills de finns ute i butikerna. (och jag sålt på T )Är sugen på Haremsbyxor och de beiga armybyxorna. Kanske lila mössa.Noel har den jumpsuiten från Moonkids i Brun och grönt. De är STORA i storlek. Han har 86/92 och den är stor fortfarande
Ja jag bara kände att jag höll på att förfalla själv och satsade lite väl på barnen. Mamman måste ju känna sig lite fin ibland också
Funderar lite på den röd/bruna till Jonathan, gillar verkligen passformen på deras byxor fast denna har inga muddar nertill ser jag nu... då får jag nog hoppa den
T går lite bättre för min del nu, verkar som om inte alltför många plagg går för 1 kr...