• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-03-10 20:39:34 följande:
    Jassååå det säger du??
    Haha, vad hände!
  • Preggi

Goddag tjejer!

Fyndas det nåt?
    Idag kom min fina småfolktröja från T. Helt underbar och den var i nyskick. Blir alltid så osäker när jag köper begagnat...

• Preggi
    lillronya skrev 2009-03-12 15:49:47 följande:
    Hej!Visst har du moloskorna till dina tjejer? KAnske du kan svara på min fråga?
    Jag har ett par till MAtilda. Vad är frågan?
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-03-12 16:09:16 följande:
    HUr stor fot och vilken stoorlek i skon?
    Matildas fot är ca 13 och jag tog 26 och de är helt hysteriskt stora.
    Tjollabolla skrev 2009-03-12 16:10:27 följande:
    *grrrrr* Å så blir det ingen lagersalj till våren heller
    va? Ingen salg?
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-03-12 16:22:58 följande:
    Aha! Det gör inte mej så mycket. Bara det blir molo!!!Verkar som att du gjorde ett bra köp!JAg skulle vilja ha en småfolkhood. De är så himla fina. Får nog spana lite... JA det förstår jag!!SOm sagt så provade jag 24 på Emilio och de var jättebra! Men enligt måtten verkar det helknas. Men det får bli bra iaf.
    Hur stor är Emilios fot?
    JAg tror att P får dessa 26or så köper jag ett par 24or till M.
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-03-12 16:27:40 följande:
    Hehe ja då är den ju nästan 3 cm för stora till henne Har du bytt? Underbara Mysgrodan såg att jag hade skrivit i tråden att Milos var stora och att jag skulle köpa ett par 25or,så hon mailade mig och sa att hon hade ett par 25 och att det gick bra att byta. SÅ SNÄLLT! Ingen småfolks salj verkar det som... Alltså nu har Milo bajjat IGEN! Han hade ju maginfluesa förra veckan, var bra i magen i helgen och i början av veckan, sen igår så var han riktigt dålig i magen och idag med. Imorgon får han vara hemma från dagis. Men vad tusan kan det vara?!
    Jag vill ha dom max 1,5 cm större än foten..
    Mysgrodan är verkligen underbar! Helt klart min favvobutik just nu..
    Kan inte förstå att alla älskar B&R. Mitt intryck av dom är helt värdelöst!

Matilda hade en sväng magsjuka i januari. Den kom och gick under ett par veckor.. Kanske nåt sånt han åkt på?
  • Preggi
    Emmsan skrev 2009-03-12 16:40:13 följande:
    hh jag älskar min katvig overall men .... tusan jag skulle kunna ha tagit en större den sitter preciiiiis :( tycker så mycket om den att jag nästan funderar på o köpa en till men 2 stl större e man knäpp då???
    absolut inte knäpp!
  • Preggi
    jojoa75 skrev 2009-03-12 16:44:32 följande:
    Har lagt in bild i BT nu...Tack för tipset om gula leggings, men njae.. inte så stor fan av just gult...
    Jag tänkte precis som du skrev rött, cerise eller rosa.. Jag tror en starkare färg blir fin till eftersom mönstret inte är så färgstarkt... Är lite sugen på den jag med.. Måste fundera lite...
  • Preggi
    Tjollabolla skrev 2009-03-12 16:58:22 följande:
    Ja det kan vara så sa dom på dagis med. Så nu får han ingen ren mjölk att dricka. Är det bättre med majsvälling än fullkorn??
    Fullkorn är hårt för magen. Vi fick råd att sluta med det så vi tog bort fullkorn helt från matildas kost och det blev mkt bättre för henne. Nu dricker hon bara majsvälling..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12