• Preggi

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-26 23:08:07 följande:
    var det denna du menade  alla är köpta på rea eller erbjudande utom några st
    Åh, vilken fin bild..*undrar hur många vi har*{#lang_emotions_dreamer}
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-03-26 23:08:58 följande:
    oj 30 000
    Japp, 33.. Mkt shopping blir det... $$$$$$$$$
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-03-26 23:13:27 följande:
    haha jaa det är så härligt när man lägger ihop dom så. men den bilden togs för ett tag sen så en del har åkt på t och fler har fått flytta hit
    Så härligt att lägga ihop dom sådär.. Jag kanske borde testa?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-03-26 23:19:13 följande:
    vad säger ni tjejer?jag knåpar på en beställning häraquaflowerleggingslila katvig velourbyxorlila/vit katvigtröjalila/vita velourbyxorlila/vit mössaEN av velouren eller aquaflower måste bort. vilken ska bort??? jag har redan ett par aquaflower men jag ÄLSKAR dom och kommer aldrig tröttna, så jag tänkte köpa strl större än jag har...

Jag hade tagit bort lilavita velourbyxorna.

Nu är det dax för mig att sova känner jag..

Shoppaväl!

• Preggi

Godkväll!

Nån här?

Shoppas det nåt? Själv har jag bara shoppat lite på kappahl idag. Superfina jeans och jeanskjolar till tjejerna..

• Preggi
    lillronya skrev 2009-03-28 21:05:51 följande:
    Godkväll!Jag är här. Bilder på inköpen kanske???
    Det blir imorgon.. Tror att jag kanske hann ta en bild på P i jeansen.. Ska kolla kameran..
    Shoppas det nåt`?
    jompa skrev 2009-03-28 21:04:20 följande:
    Jag är här och smyger
    Hej hej!
  • Preggi
    lillronya skrev 2009-03-28 21:20:00 följande:
    Spännande!Jeans är ju alltid intressant! Nä här shoppas inget just nu. Har bara ett måste just nu och det är en röd lurvfleece med lila kanter. Men det känns omöjligt att hitta en sån. Jag är helt slut i huvudet...JObbade från 16 igår till imorse. Gick direkt till innabandyn och DM. Varit där tills nu.Till råga på allt vann tjejern aoch gick till kvartsfinal i Malmö imorgon. Vi har 12 mil dit...Kul att de vann, men de ska spela kl 9. Det innebär att samlingen är halv 7 och klockan ska flyttas fram en timme. Tröööött!!
    Vilken strl ska du ha på fleecen?

Vad kul att de vann! Men synd att matchen var så tidigt.. Hoppas de vinner!

Jag hade helt glömt att flytta fram kl en timme. Ska göra det med en gång...
  • Preggi

Måste gå.. Matildas falska krupp har blivit sämre.. Måste se om vi måste åka in eller om det blir bättre..

Hörs sen

• Preggi

Godkväll tjejer,

Här snackas det salg ser jag..
    Är ni många som ska gå?

Idag har vi bokat en resa. Så hela min lön går till resan den här månaden. Men det är det värt! Ska bli så himla skönt att komma iväg!

• Preggi
    Buttelina skrev 2009-03-31 22:25:46 följande:
    alltså jag tror inte det spelar så stor roll vilken dag man åker eg.. jag var ju där första och sista dagen sist och fyndade lika mycket bägge dagarna. åhh mys! vart ska ni åka?
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 22:23:04 följande:
    Var ska ni? Sol och bad??
    Vi ska åka en vecka till Portugal. Bo på familjehotell med bamseklubb och hela paketet.. Ska bli helt sjukt skönt!

Allt bra här i tråden?
  • Preggi
    Buttelina skrev 2009-03-31 22:45:23 följande:
    åhh så göttallt är bra i tråden
    Fantastiska Skatt skrev 2009-03-31 22:42:20 följande:
    Åååå va skönt!! När bär det av? Hej förresten Allt bra med dig och de små söta?*vinkar åt alla andra oxå*
    1 och 1 är 3 skrev 2009-03-31 22:39:28 följande:
    Va mysigt!!!!!
    Det ska bli så sjukt skönt att åka. Jag behöver verkligen semester. Den 12/5 bär det av..
    Det är bra med mig. Tjejerna är hostiga med pigga nu. Matilda har haft problem med falsk krupp igen.
    Hur är det med skatten och skattmamman?
  • Preggi
    LA Woman skrev 2009-03-31 22:49:55 följande:
    Tittar in en snabbis innan jag ska sova. Den här fina vann jag innan jag gick ner och kollade på House och somnade på soffan, nån som kan tala om hur det slutade www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8809...(inte min auktion)
    Det ordnade sig han fick operationen. Nr 13 hade rätt det var borelia och den svarta kvinnliga läkaren fick sparken...
  • Preggi

Jag måste gå och lägga mig jag med. Måste ju jobba imorgon.. Bläää! Har ingen som helst motivation just nu..
    Det var så himla skönt att vabba idag. Imorgon är det makens tur nästan så jag hoppas att de inte är friska på torsdag så jag får vara hemma en dag til..
    Hoppas att ingen från mitt jobb läser här.. haha!

Godnatt tjejer!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12