Vi som shoppar danska barnkläder del 12
Åh, så fastnade jag på Onlys sida! Bara 20 kr i frakt, sånt gillar vi! Ursäkta OT.
Åh, så fastnade jag på Onlys sida! Bara 20 kr i frakt, sånt gillar vi! Ursäkta OT.
Godnatt, sambon smsar att jag ska komma
Hej!
Hur är Molos stjärnsuit i stl? Tänker på de på Mysgrodan. Inte sommarsuiten utan den andra, vanliga. 80 eller 86 om man har 80 i printsuiten? Råd någon ?
Godkväll
Slänger mig in med en fråga
Finns det Molo sommarsuits på något annat ställe än på Mysgrodan? Orkar inte kolla igenom....
Gör lite ströinhopp idag, kikar mest runt på kläder till mig själv nu igen
Fick i alla fall hem body och bodysuit från Hollys idag. Tidigare har de varit små i stl och min lillkille på 72,5 cm hade på sig stl 24 mån (92) igår i en gammal modell och den satt bra. Det jag beställde var i stl 18 mån (86) och stort som ett hus. De var absolut inte små i storleken längre...! Tänkte någon kunde vara intresserad av att veta
God morgon alla!
Preggi - stackars din lilla tjej med ögonen... har hon -8,5 på båda redan nu när hon är så liten?
Måste beklaga mig lite när det gäller glasögon och styrkor. Ni ligger alla i lä milt uttryckt! Om jag hade haft mindre än -10 så hade jag varit glad kan jag säga!!! Fatta hur svårt det är att hitta snygga glasögon när man har -13 som jag....!!! Tacka gud för att det finns linser, har haft det sen jag var 12 år. Men sen samtidigt måste man ju ha ett par glasögon som funkar. Just nu är jag hyfsat nöjd med de jag har men det är ju inte så att jag direkt längtar efter en dag med glasögon istället för linser...
För att inte vara helt OT så kommer det nog lite paket i lådan idag Kommer knappt ihåg vad.... illa, illa