• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-02-20 20:01:11 följande:
    Tack jo Jessie har äntligen somnat efter en timmes skrik och 2 regäla bajs och Nikki har haft ont i magen och har jätte hög feber och säger att hon vill spy hela tiden. Nikki har precis gråtit 2 timmar i sträck och nu lugnande hon ner sig och tittar på rosa pantern. Skall försöka lägga henne snart. Super kul
    men fy... går det på dagis? eller iofs alla verkar ju vara sjuka överallt nu förtiden...
    Jen80 skrev 2009-02-20 20:01:42 följande:
    Åh, är såna saker mycket billigare där? Min bror och hans familj bor där nere och mamma tänkte bjuda mig och Ava (ja, hon kostar ju inte nåt, men jag kan inte åka utan henne så hon får följa med ) på en resa dit i april maj nån gång. Ska bli så skönt att komma iväg . Kanske borde spara lite pengar till shopping där nere då .
    Vad härligt det låter att komma iväg lite!!

Det är tydligen 20% på det märket nu i ett par dagar och då blir det ungefär halva priset mot här hemma. Har hittat en massa fint i det märket, så du borde nog spara undan lite pengar och shoppa där, ja
    ★ ♥ ♥ Hannes april -06 & Jonathan mars -08 ♥ ♥ ★
  • Nova76
    Helle skrev 2009-02-20 20:44:34 följande:
    Jag dödade tråden
    också här nu igen, har ammat och sökt på e-bay, tittar in då och då

dino t-shirt i stl 104, vet inte, kanske ziggys?
  • Nova76

Här kommer jag och är OT igen...!

Har lagt två klänningar i mitt bildgalleri, vilken ska jag ha? Gå gärna in och titta och tyck till, röd eller blå???

• Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-02-20 21:57:24 följande:
    Nova76 skrev 2009-02-20 21:55:47 följande: Blå!Båda är ursnygga, men jag tror den blå blir bättre, mer användbar!
    gillar dem båda, den blå är nog kanske mer användbar som du säger, men den röda är ju så himla fin också.... har funderat i flera dagar, velpotta...
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-02-20 22:03:03 följande:
    Nova76 skrev 2009-02-20 22:00:36 följande: Ja men tänk, den blå har ju lite av det drä fina röda som piggar upp i nederkant men är ändå neutral nog att passa in och så att man inte ledsnar direkt! *en velpotta försöker hjäla en annan*
    ja..... kanske sover på saken en natt till, men det lutar nog åt blå.
  • Nova76
    Fiffa5 skrev 2009-02-20 22:07:44 följande:
    Får jag också kika in hos dig?
    lägger till dig
  • Nova76
    Tejja skrev 2009-02-20 22:45:14 följande:
    Nova- nu är jag ju så nyfiken på att se de olika klänningarna, får jag kika in?
    lägger till dig också
  • Nova76

näe, nu är det dags att gå och lägga sig och drömma om klänningar

godnatt!

• Nova76

Hej!

Kikar in och känner att jag måste tipsa om Pixiekids som har en del MAT, dessutom erbjudande nu. Men det visste ni kanske redan?

Nu avslutar vi vårt 1-års firande med ett riktigt supererbjudande:  

Ta 3 betala för 2 på ALLA barnkläder från Pixiekids - även nyheter som vi har MASSOR av just nu! 

OBS! Erbjudandet gäller de 50 första kunderna som beställer från och med nu (20:e Februari)!

• Nova76
    jompa skrev 2009-02-21 16:20:04 följande:
    Ja men så var de stl jag ville ha slut Men funderar lite på KikKid jackan, vad tycker ni om den??
    den ser kanonfin ut, man ser ännu bättre bild på Minpluddevutt tror jag det var

Jag köpte den i blått till stora killen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12