Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

{#lang_emotions_apple}
    {#lang_emotions_apple}Grattis Liam på födelsedagen!{#lang_emotions_apple}
    {#lang_emotions_apple}

• Everlonn

Hej alla morgonpigga

Jaha, så ska man till Karlskrona imorgon, nån som vill ha lekdate?

Pixiekids och Kullerbyttan är de nåt att kolla in irl? Och var ligger de? i centrum?

Vill gärna hitta på nåt kul dom här dagarna så att minnet blir roligt

• Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 08:49:29 följande:
    åhh jag vet inte såå svårt jag gillar den massor men den känns inte lika kul längre... vi har verkligen bråkat på RIKTIGT om en jäkla fleece jacka hihi
    Då hade jag inte tyckt det var värt det (även om Melker är såå söt i den ) maken din har ju oxå rätt att tycka till om kläder, tycker han inte om den så..(fast jag tycker att skälet är lite löjligt ) Men det är ju inte värt riktiga gräl! Blir ju inte kul att använda lurven heller när det blir på det viset

Finns det ingen deal ni kan göra? Nåt som maken din verkligen velat ha/göra som du kan gå med på om han accepterar lurven?
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:03:10 följande:
    va tusan ska du göra här??? vet inte om pixie har öppet dåligt med tider där kullerbyttan är mest  meandi o mee too kläder... småfolk o resten är gömt i ett hörn ;) men kika måste du ju
    Årskoll (första) på sjukhuset

Var ligger Kullerbyttan? Har för mig att jag hört att det var i centrum men är inte säker.

Vill Melker leka imorgon? Kanske med Maia oxå? Vill ju se galningen i skogens garderob
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:03:10 följande:
    va tusan ska du göra här??? vet inte om pixie har öppet dåligt med tider där kullerbyttan är mest  meandi o mee too kläder... småfolk o resten är gömt i ett hörn ;) men kika måste du ju
    Öhh inte har de väl Meandi???? Nu måste du väl ändå ha fel?
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:14:06 följande:
    hahah nää va tusan skriver jag??? name it menar jag  hahahah skälet är skitlöjligt men han är såå känslig han skulle inte ta på sej själv en lila tröja ;)finns nog ingen deal men nä den får bytas till den turkosa vill såklart att även han ska tycka barnen e fina annars mister det hela sin poäng lite...tror det började egentligen på dagis när vi kom med melker o skulle hämta de andra o en vikarie sa åh vilken söt tjej va heter hon(hanhade då idats röd lila overall) tomas blev så paff så han visste inte va han skulle säga det tyckte han va skiiitjobbigt
    Ha ha ha Name it

Ska inte säga nåt, många trodde Bus var pojke när hon var liten så hon hade mycket rosa innan håret blev långt{#lang_emotions_dreamer}
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:15:27 följande:
    jupp det ligger i centrum mina e hemma idag för de har haft ont i magen i ngr dagar men imorgon ser det ut som om de ska till dagis så då träffas vi gääärna :)
    Vart? Ska vi försöka få tag på Malou så hon oxå får vara med?
     Hmm jag har tid 8.45 så vi är ju färdiga tidigt (förhoppningsvis, mammografi bara imorgon)
    Kanske en tripp till Kullerbyttan då och sen lekdate/fika?
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-17 09:34:25 följande:
    Ja ni är välkomna hem till galningen i skogen imorgon Vi kan ses inne i stan först om ni vill så kan jag få visa upp fina lokalen också
    Jaaa, vad kul!!   *nyfiken* Och tack! Köper med fika *skriver på en lapp*

Har ni varit här förresten? Är lite snokig på denna affären (inte min)

http://rockabybaby.blogg.se/
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:50:31 följande:
    hm ja det är ju mer sommarskor kanske inte behöver gå upp så mycket då eller?
    Vad har din stora kille för storlek i skor?
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-17 09:53:48 följande:
    min största kille har 31 men nu ser det ut som han får ta 33
    Hade inte du oxå en 14-åring? *förvirrad* Min 14-åring har ju 42 i skor!! {#lang_emotions_surprised}
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-03-17 09:53:40 följande:
    Jag fixar fika på begäran av emmsan Aldrig hört om den affären förut...
    Oki

Snokig på Hugin & Mugin kläderna och maken vill ju säkert kika efter Kizz-tröjor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12