Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Grattis Emmsan!! Riktigt klipp!

• Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-29 20:07:38 följande:
    åhh taaack sorry för dej :( inge vidare pris :(
    Nä inte värst bra för mig Trodde de skulle gå för nära 200{#lang_emotions_surprised} T går verkligen dåligt just nu!

Skickar med byxorna med skorna då
  • Everlonn
    Tindrisen03 skrev 2009-03-29 22:33:53 följande:
    Skall jag ta det som en komplimang eller? Blir 34 i höst. Fast kortet är 2 år gammalt
    Definitivt en komplimang!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 09:02:02 följande:
    Ja gud va dyrt skulle bli med en tjej här eftersom jag har lyckats göra en kille kostsam redan Namn har jag faktiskt inte ett enda (lite skrockfull där) men iaf några potentiella pojknamn som hederliga kunganamn och annat klassiskt..Flicknamn finns inte på kartan- jag har ju beställt en lillebror I annat fall har ju Butte fixat ett reservnamn i Fiabiffen
    Ååhh vad spännande!  Lova att genast skvallra här *supernyfiken*

Jag beställde en flicka och fick det{#lang_emotions_heart} En helt ny värld av barnkläder öppnar sig då
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-04-03 09:47:44 följande:
    åhh taaaack :)
    Passade byxorna? Han blir nog jättefin i rååååsa Vad säger pappa nu när de kommit?
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 09:53:55 följande:
    I promise Jag talar om vad det är som ropar efter glass i tid och otid
    Jasså glass minsann När jag ville ha glass var det en grabb{#lang_emotions_dreamer} Med dottern var det pulvermos (såååå gudagott var det då{#lang_emotions_surprised}) och pizzasallad
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-04-03 09:55:28 följande:
    de va peeeerfekta tuuusen tack jodå de  gick hem även hos pappan förstår mej inte på den mannen ja såå snygg
    Ha ha ha bara lila han inte gillar alltså..för rosa är ju sååå grabbigt Kul karl du har
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 11:27:37 följande:
    Ja Postis har varit här den snålisen..inget svar där så jag har ringt varbergs sjukhus,östra sjukhuset och så medicinarberget i Gbg bara för att få veta att provet inte är klart ännu Att det ska ta sådan tid!! Nu måste jag stå ut minst 4 dagar till med min dryga hälft som påstår att han vet
    Vad drygt att vänta!!
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 11:59:25 följande:
    Supertrist..jag blir lite orolig över själva testet just på grund av att det tar sådan tid men min labbråtta till make drog några extremt komplicerade förklaringar för mig så nu orkar jag inte ens tänka mer på det Smilla: Vilken sötnos i BT- tshirten var ju jättefin på så nu blev jag ännu mer nöjd med mitt köp igår
    Väntar oxå resultat från provtagning, dock inte av samma anledning som du...fast jag intalar mig själv att ju längre tid det tar desto bättre resultat..hade det varit några sådana celler så hade de sett det direkt liksom!

Håller tummarna för bra resultat för både dig och mig
  • Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-03 12:06:01 följande:
    Håller både tummar och tår för dig
    Tack{#lang_emotions_kiss}
  • Everlonn

Oj, så varmt det är! 17,6 på skuggsidan! Härligt{#lang_emotions_flower}

Har varit en runda och handlat och lekt i lekparken Ska försöka få in lite bilder i bt senare när jag hinner

*away, lagar mat igen*

• Everlonn
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-03 19:30:15 följande:
    Ja, just nu känns det som om vi vunnit 10 miljoner på Lotto, jag kan ANDAS för första gången sen december... Vi är helt otroligt lättade!!! Finner nästan inga ord!!Jag kan gå ut som vanligt igen, behöver inte kolla över axeln mer.. Barnen kommer få ro ÄNTLIGEN!!!!Jiiiiiipppiiiiieeeeee!!!!!!   *lycka utan dess like*
    Åh, vad härligt!!! Grattis är liksom inte ett tillräckligt ord! Kan tänka mig att bergen på axlarna är borta och det är solsken nu{#lang_emotions_sunny}
  • Everlonn

Emmsan! Om inte katvig velourbyxorna du knep på T passar så har jag en spekulant till dom

Vilka fynd!! Jisses, ringde genast kompisen som knep dom här:
    http://www.tradera.com/KATVIG-broilersuit-velour-strl-74-RETRO-fint-skick--auktion_88923599

http://www.tradera.com/SMA-FOLK-body-strl-74-fint-skick-RETRO-auktion_88703378

http://www.tradera.com/HUGIN-MUGIN-body-strl-80-RETRO-auktion_88923507

Synd att hon missade de brun/vit randiga{#lang_emotions_dreamer}  Och synd att inget var i stl 92  

(inte mina auktioner)

• Everlonn

Hej hej i tråden!

Har inte haft tid att läsa tillbaka, orkar inte heller att läsa tillbaka typ 3 dagar skulle ju ta hela dagen

Såååå nyfiken i en strut, har smultron månne fått svar ännu????  Blir det klänningar på salgen?

Har det hänt nåt annat i tråden som jag bara måste veta?

Uppdatering plz

Själv har jag jobbat på bytaredag, hittade inga kläder alls som jag ville ha{#lang_emotions_surprised} Men lite lego och en fisherprice stol följde med hem i alla fall

Sen har jag börjat med nåt nytt med en kompis, nu i kristider Matträffar Lite av meningen med dom är att hitta nya roliga recept (man är ju lite statisk i sin matlagning, ofta samma rätter som cirkulerar) dels att komma på kostnadeseffektiva maträtter (har ni sett tråden där de gör middag till 5 pers för 25 ? Hur lyckas man med det??) Men allra mest för att det är kul och trevligt

Så igår var första gången hos mig, köttfärsgryta med kladdkaka till efterrätt *mums mums* 

Tja, det är väl vad jag hållt på med

• Everlonn
    Smultronhjärta skrev 2009-04-08 11:48:42 följande:
    Ja jag kan ju svara för min del då,svaret kom idag att allt ser bra ut men om det blir klänningar eller ej..det svaret har jag inte ännu fast just nu är jag bara nöjd med att allt ser bra ut Får se om jag hinner få reda på det där andra innan påskhelgen
    Åhh, vad skönt att allt ser bra ut!! Det var ju igentligen det viktigaste svaret
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12