Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Såphia skrev 2009-03-19 17:56:14 följande:
    Såg i BT att någon köpt kiss-saker och kläder från rocka by baby. Var hittar man denna butik på nätet? Jag har googlat men det känns inte som jag hittar rätt.
    http://rockabybaby.blogg.se/

Hon har inte på nätet men kanske man kan ringa
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-19 20:23:00 följande:
    men var e everloooonnn?????? vill ju veta var hon köpt skorna

Heeej Oj, så eftersökt man var idag

Köpte skorna i Bromölla, BG nånting tror jag den heter skoaffären. Ligger jämte Maxi

• Everlonn
    lillronya skrev 2009-03-19 20:27:28 följande:
    Helt ot, men här är tösens åk.
    Ahh pink flames urcoolt ju!!{#lang_emotions_cool}
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-19 20:49:51 följande:
    men bromölla halåå det är ju långt säg att det inte fanns för större barn typ upp till stl 30 så ska jag sluta tråna ;)
    Alltså det fanns större, 22 tog jag och de var minsta Så kanske
    gosmamman skrev 2009-03-19 20:50:03 följande:
    Gokväll, ser i bt att det haglar in fler undrabra vårbilder, guuud vad jag vill att snön ska smälta bort NU.Everlonn- vart har du köpt peperoni skorna, jättefina ju. Vanliga converse får jag inte in i huset för gubben tycker det e så jobbigt att sätta på dom, men dessa kanske kan funka.Bubblan- vad söt småfolk klänningen med ankorna är, eller är den mer som en tunnika?
    "lokala" butiken har jag köpt dom, och tog dom av samma skäl som din gubbe För jobbigt med snören!!
  • Everlonn
    gosmamman skrev 2009-03-19 21:01:02 följande:
    hrrrm, får googla lite, kanske hittar dom nånstans
    Hittar du så hojta!! Vill gärna ha i fler färger om det finns Letade lite innan men hittade inte nånstans
  • Everlonn
    gosmamman skrev 2009-03-19 21:01:02 följande:
    hrrrm, får googla lite, kanske hittar dom nånstans
    Emmsan skrev 2009-03-19 20:49:51 följande:
    men bromölla halåå det är ju långt säg att det inte fanns för större barn typ upp till stl 30 så ska jag sluta tråna ;)
    Kanske kanske vi ska förbi Bromölla imorgon..ska jag kika i så fall?
  • Everlonn
    gosmamman skrev 2009-03-19 21:12:49 följande:
    Japp bara röda, tänk om det funnits svarta, gröna och rosa!! *drömmer*
  • Everlonn
    gosmamman skrev 2009-03-19 21:12:49 följande:
    Vill du att jag ska kika så gästboka med tassmått Ska nog lämna över datorn till maken nu!
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-03-20 07:40:14 följande:
    åhh kanske skulle testa dåå hmmm ;)godmorgon alla goa pölsekärringar idag håller vi tusen att mitt mysgrode paket kommer med en massa hääärliga skor
    Godmorgon

Plastisock är underbara!! Bra kvalite! Sålde klänningar på T som var som nya!! Och dom hade hon använt massor!! Har haft massa massa plastisock

Tröjorna vär lite större i stl. i år, byxorna något smalare men långa (tog 74/80 till Bus som är 90 lång!!) Suitsen är breda och stora i stl. På det hela taget är de stora i storlek!

Kläderna blir tvättluddiga i tvätten, som det mesta. Men håller färg och form jättebra!

Förra säsongens kläder var lite av experiment från Plastisocks sida känner jag, då var storlekarna lustiga (små t-shirts stooora byxor) och vissa färger höll inte så bra (svart precis som molos)

Du måste ju testa i alla fall ju!! Ett av mina favoritmärken absolut!
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-03-21 08:41:15 följande:
    Ja minimalt med shopping är ju en fördel
    Hej Tjolla! Vill ni leka en liten stund idag? På Barbacka? Ska på kalas i K-stad men tänkte det var bäst att Bus får leka av sig lite innan Liten lägenhet och vovve kan annars bli lite för mycket för henne{#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12