• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Mysgrodans sida var det man såg Kik kid jackan bättre på ju... minnet är sådär ibland...

★ ♥ ♥ Hannes april -06 & Jonathan mars -08 ♥ ♥ ★
  • Nova76
    Emmsan skrev 2009-02-21 16:44:51 följande:
    åhh varit inne på pixiekids idag o hämtat mina kik kid jackor såååå fina men tuuusan ursäkta språket va små de va i stl
    e de som frottejackorna eller mindre?
  • Nova76

Godkväll!

Har inte varit här på flera dagar och har noll koll känner jag, några nyheter man inte får missa??

Jag har mest handlat kläder till mig själv nu igen, har blivit shopoholic där istället

Iofs fick jag hem OT Nova Star till killarna idag. Gud vad fina Harembyxorna var, mjuka, tunna och ja, riktigt kanon!!

• Nova76
    nikki2006 skrev 2009-02-24 20:23:13 följande:
    bubblan vi måste absolut fika och kanske kan vi få med duntofflan också God natt nu måste jag natta lilla Nikki som fortfarande int mår bra efter sharlakansfebern och inte tycker hon om pencillinen heller suck, får muta med allt möjligt
    det var alltså sharlakansfeber?? usch,s tackare
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2009-02-24 20:25:37 följande:
    Ja vi var hos läkare, ni har klarat er eller???? Har tänkt på er massor
    ja, vi är bara lite snuviga, peppar, peppar,

var det bara Nikki som blev sjuk?
    Duntoffla skrev 2009-02-24 20:25:39 följande:
    Go kväll!Jag är så grymt shoppingsugen till mig själv. Hoppas ta en liten runda nu efter att lönen kommer Jag funderar på Haremsbrallorna till Noel. Gillar du färgen? TÄnkte på att de är rätt ljusa
    jag tycker de är helt underbara, gillar dem mkt mer än alla andra NS jeans
  • Nova76

God kväll!

Har inte kollat på barnkläder på hur länge som helst känns det som. Har nog en del att ta igen eftersom det verkar ha kommit in en massa nytt...

Preggi skrev 2009-02-26 21:06:55 följande:
    Nån som sett dessa i annan butik än my baby?www.my-baby.se/index.php?page=shop.product_de...
    Gud vad fina de var!! De hade jag gärna haft till H.
  • Nova76
    Nova76 skrev 2009-02-26 21:15:42 följande:
    God kväll!Har inte kollat på barnkläder på hur länge som helst känns det som. Har nog en del att ta igen eftersom det verkar ha kommit in en massa nytt... Gud vad fina de var!! De hade jag gärna haft till H.
    tuffa är kanske bättre uttryckt än fina
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-02-26 21:22:19 följande:
    Tack, ska genast kolla där...
    de gröna är jag sugen på till H, åååh vad fina de var, blev helt kär direkt
    Duntoffla skrev 2009-02-26 21:23:01 följande:
    inte jag heller känns det som. Min tid vid datorn har varit rätt begränsad sista tiden.
    Duntoffla skrev 2009-02-26 21:23:01 följande:
    inte jag heller känns det som. Min tid vid datorn har varit rätt begränsad sista tiden.
    jag har varit vid datorn men handlat till mig själv (som vanligt sista tiden, hihi ) Sambon tycker nästan att han har fått en ny tjej
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-02-26 21:33:20 följande:
    Jag hade valt hummelskorna till Liam... Jag mailade om strl till my baby igår men har inte fått svar.. Vill ju beställa nu ju.. Eller ska man chansa? Nova76- Vi ska nog ha de gröna med.. P har redan ett par röda converse som hon använder så det får bli det gröna bestämde jag mig för nu...
    men kan du beställa dem? Det kommer bara upp felmeddelande för mig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12