ängeln83 skrev 2009-01-10 20:07:00 följande:
Ångrar att jag inte köpte 104 också, 98 var ju ganska små. Men herregud vilken underbar färg det är *käääär*.Va tråkigt med flodhästarna, dom är ju så fina annars. O va jobbigt det är att modellerna varierar så, antingen är dom tok små eller jätte stora, skönt att det finns några som är mer normala
iaf.Denna Småfolken, egentligen en storlek för liten men jag drog en chansning, Liam har ju en t-shirt som jag tror är från samma kollektion och den är fortfarande stor i 74/80.
www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8159...(inte min auktion)
Ja de är såååå fina! Jag tog 92 i Noels och de sitter bra så du hade nog som sagt kunnat gå upp en till storlek utan problem.
Blir tokirriterad att modellerna ska vara så olika. Jag chansade ju på den oranga Småfolkströjan med dinosaurierna på T också. Tog 74/80 men den är rätt stor tror jag.
Fint köp!
Nova76 skrev 2009-01-10 20:07:17 följande:
jag fick nästan direkt, men har för mig att de kan krångla ibland... kanske bäst att maila dem
Bubblorna ska jag nog också ha så småningom. Jag vet inte vad som hände med auktionen på T. Satt och verkligen väntade och uppdaterade. När det var ngn minut kvar försökte jag lägga ett bud men det liksom studsade dvs siffrorna gick inte igenom. Måste varit ngn bugg på ngt vis. Mailade säljaren som la ut den igen och jag kunde köpa den efter några dagar för 99 kr

Nu hoppas jag att den passar då det bara är 74/80 men den verkar enligt mått lite större i modellen. Detvar denna:
http://www.tradera.com/Smafolk-troja-stl-74-80-nyskick-auktion_81543314
inte min annons!