• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Kikar in en liten sväng ikväll, men ska försöka krypa ned i sängen snart. Har fått ont i halsen, feber och fryser som en tok. Supertråkigt för imorgon fm skulle vi träffas med föräldrargruppen (Avas) och vi har inte setts sen innan jul så nu är man ju sugen på att se hur mycket alla vuxit. Jaja, får se om natten botar mig .
    Lade in några länkar i BT om nån vill fixa till. Ava var så söt idag i knickers, även om det kanske ser lite knöligt ut. Mycket finare i verkligheten - tycker jag .

• Jen80

Åh, vilken tur att jag orkade läsa tillbaka lite . Grattis säger jag till den som vill ta åt sig Kyss!!
    Själv har jag varit lite nervös att jag var gravid då jag mått illa nästan varje dag till och från under dagarna sen i julas. Trodde först att det var magsjukan som härjade, men det har fortsatt. Kommer ofta lite illamående när jag har ätit. Vet inte om det är minipillrena eller vad det kan vara. Kan säga att jag drog en djup suck av lättnad igår!!

• Jen80
    Buttelina skrev 2009-01-19 21:13:31 följande:
    ja vi har alla 3 legat i influensan
    Åh, prata inte om influensan!! hoppas verkligen inte det är det jag håller på att få. Men sån otur ska jag väl inte ha ...
    Skönt att ni är friska nu !
  • Jen80
    Buttelina skrev 2009-01-19 21:23:04 följande:
    vilken färg? jag vet en butik som har den blå med röda kantband
    Ja, mina föräldrar har haft den, men de kan inte ha smittat mig iaf. Nä, det återstår väl att se imorgon bitti. Ska försöka resa mig från soffan, borsta tänderna, tvätta mig och krypa ned i sängen... men det är inte lätt när man fryser som en tok och inte vill röra sig ur fläcken! Men nu orkar inte mina ögon mer. Tvätt i tvättmaskinen, men den lämnar jag till sambon .
    God natt på er!
    ... och ja, rumpan i krypställning blev väldigt söt med små knickers !
  • Jen80

Hej på er!
    Usch, idag är det verkligen synd om mig !! 40 graders feber och så fruktansvärt ont i halsen att jag inte ens får ner en godisbit . Nu håller sambon på att fixa soppa. Hoppas på att kunna äta lite. Tur att han är hemma iaf. Det dumma är att han blir lika slö som mig och gör inte ett skit förrutom när jag säger till honom .
    Är också shoppingsugen, men inväntar min Molobeställning först. Var så sugen på att åka in till stan och shoppa Svea star till halva priset . Hoppas kunna åka in imorgon och kolla in Pop-rean, men det lär väl inte gå . Avskyr att vara sjuk !!!

• Jen80
    Nova76 skrev 2009-01-20 10:52:23 följande:
    usch för att vara sjuk, det låter nästan som influensan som vi precis har haft. Fy vad liten man känner sig... Tur att din sambo kan vara hemma! Måste också kolla Katvig nu!
    Ja, liten ocgh gnällig . NU har jag tagit lite panodil och då känner man sig lite bättre ett tag...
    Han skulle varit ledig från jobbet hur eller hur, men jag funderar på om jag ska ringa och sjukskriva mig. Blir väl en karensdag om han inte kan åka och jobba på torsdag som det är tänkt?! Eller jag vet inte...
  • Jen80

Jag tycker det var en del fint från Katvig. Tycker om deras klänningar, sommarsuitar och lite sånt. Får se vad det blir, men lite lär jag ju köpa

• Jen80
    Nova76 skrev 2009-01-20 11:05:13 följande:
    jag ringde och sjukskrev mig och sambon har varit hemma de sista dagarna. Det funkade inte att vara hemma själv med feber och 2 barn, jag var helt totalt slut, har aldrig varit så dålig... Är fortfarande inte helt bra så det är verkligen en seg sak vi har råkat ut för...
    Ja, jag sjukanmälde mig nu så får vi se hur det blir på torsdag. Nej, att vara själv med barn när man har feber är INTE kul! Har knappt sovit nånting inatt för det gör så ont när jag sväljer. Fy, va jag tycker synd om mig själv . Är grymt sugen på godis och det går verkligen inte att äta ...
  • Jen80
    melizza skrev 2009-01-20 11:15:16 följande:
    låter ju nästan som om du fått halsfluss....och har du feber så är det säkert det ju....usch då skulle du kanske ha penicillin stackars dig.....hoppas du kryar på dig snart *kram*
    Men kan man äta penicillin när man ammar?! Har inte kunnat kolla i halsen, men ska nog göra det.
  • Jen80
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-20 11:18:04 följande:
    Jen80 skrev 2009-01-20 11:17:27 följande: Jodå det finns olika sorter.
    Ok. Kollade och det ser ut som en vit sklump som sitter långt bak. sambon kollade och säger att det är slem, men jag vet inte... Får väl vänta och se...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12