Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-03-31 08:41:43 följande:
    Där är jag likadan! Har jag tagit för mkt betalt så betalar jag ALLTID tbax!! Hänt några ggr att det gått iväg för kanske 24.- istället för 36.- och när jag mailat köparen om detta har dom blivit väldans glada, pengarna har dom inte brytt sig så värst om utan mer att man är ärlig..
    Jag hade nog inväntat rätt summa faktiskt har haft en hel del sådana själv som antigen "missat" portot eller satt in ett par kronor fel blir så jäkla trött på sånt. Hade en tjej nyss som vann en säng mobil. hon betalde in direkt men bara aktions summan inte portot jag mejalde henne 10 gånger & efter 2 veckor satte hon in portot till slut sen gav hon mig neg med att jag hade varit otrevlig *suck å stön* hon tyckte att jag kunde lagt ut dom 55 & skickat. Nää ibland blir man sjuk på folk
  • Mamma Kråkan
    SmillaMilla skrev 2009-03-31 10:17:40 följande:
    ha ha nä då. Jag sitter här o väntar på posten Svea är lite hängig (eller trött efter natten) så hon fick titta på drömmarnas trädgård. Men om en liten stund skall vi till stan, svea sova i vagnen o jag äta lunch med en kompis. Mysigt.
    Låter super mysigt..{#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan
    jojoa75 skrev 2009-03-31 10:26:16 följande:
    Ja det var ju fel gjort av henne, men annars håller jag med henne lite. Man kan ju argumentera på ett vuxet sätt utan att vara otrevlig. Man kan ju vara nog så spydig utan att visa att man är öppet otrevlig
    Jo sant...fast den biten hon meande att jag varit otrevligt var när hon äntligen betalde efter 2 veckor en söndag så mejlade hon mig på måndagen & frågade var sjutton hennes paket var. då svarade jag att det faktiskt inte kom några pengar till mig förens igår.
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-03-31 10:35:02 följande:
    Jag fick också ett surt mail idag från en t-köpare där hon undrade vart hennes paket var, hon betalade först efter tre veckor så hon kan banne mig få vänta lite på leverans!! Tycker det är väldigt fräckt när man skriver o tjatar när man själv segat.
    jo då tänder faktiskt jag till segar man som en zombi själv då kan man faktiskt lunga sig.
  • Mamma Kråkan
    Flock skrev 2009-03-31 11:13:02 följande:
    Oj!! Fy vad tråkigt!!När jag läser detta... kanske jag skulle börja kolla att summorna stämmer på T, för det gör jag aldrig.. Litar kanske lite för mycket på folk ibland..Jag kom precis på en jättebra ide Jag håller på och baka en kaka, så skulle den vara inne i 30 minuter. När jag tittade efter 30 var kakan fortfarande bara smet, så jag tänkte att jag höjer värmen till 200 grader. När jag tittar på kakan efter 10 minuter så har margarinet exploderat i ugnen. Där är margarin i hela ugnen i lådan under på golvet.. Sätter mig här och läser tillbaka en stund istället och hoppas att någon annan vill torka upp
    Fy sjutton vad jobbigt. Jag hatar verkligen sånt...har du tur torkar hus tomten upp det.{#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    melizza skrev 2009-03-31 11:32:51 följande:
    jag ångrar med riktigt mycket att jag sålde bambisuit som var Stellas första molo plagg. Jag fick rätt bra för den men nu ångrar jag det och dem pengarna hade jag kunnat vara utan.Aloha har vi med..ett linne. vilket år kom lammen?? det har vi med
    Får jag komma in till  dig ?
  • Mamma Kråkan
    Zvartaliljan skrev 2009-03-31 13:25:11 följande:
    haha tänk på mig, min är snart 3 år, jag är bebissjuk som sjutton Men det ska det nog göras något åt snart Maia måste ju få bli storasyster eller hur? Tycker att din lillkille kan få bli storebror snart också
    haha sambon sa faktiskt idag inte nu men senare kanske...jag skulle kunna tänka mig att börja försöka efter sommarn...denna sommarn vill jag dricka vin & grilla {#lang_emotions_laughing} förra sommarn ammade jag & den innan var jag ju gravid..

hej hej alla föresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12