Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-03-31 22:25:46 följande:
    alltså jag tror inte det spelar så stor roll vilken dag man åker eg.. jag var ju där första och sista dagen sist och fyndade lika mycket bägge dagarna. åhh mys! vart ska ni åka?
    Toppen..tack gums
  • Mamma Kråkan
    isako skrev 2009-03-31 23:38:06 följande:
    Bara bra.. lite sleten.. skall gå o lägga mig nu..Själv då? Sååå fina busar i bt! shit vad Nelly har växt till sig.. riktiga tjejen juh! Oh fiiin i håret!
    samma här , tyvärr små grining & trött. Tack & vet du vad hon älskar tottar nu *yes yes* jag är så glad vi sätter tottar &  klämmor för glatta livet *happy*
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-04-01 08:00:45 följande:
    Läste tbax lite, verkar vara salg planering på G här ser jag Vem och Vilka ska Moi åka med då???? Nån som ska åka från min del av landet?
    Godmorgon girls....

Jag ska ju åka men med gubben & ungarna. Min sambo tror vi kommer kunna köra hela vägen ner på en dag & sen stanna 2 dagar i köpenhamn & köra hem. Jag är mindre skeptisk till att vi kan klämma 10 timmars bilfärd.
  • Mamma Kråkan
    THEA och Grodan skrev 2009-04-01 22:45:07 följande:
    Ni Sthlm´s trakten, jag skall upp på Fredag och ner på Onsdag i nästa vecka, någon som vill ta en shoppingtur eller fika?Blev ju inget sisst, men det skulle ju vara kul att träffas denns gång
    Vi är ju helt nya här uppe men hänger gärna med {#lang_emotions_laughing}

Någon som ska till salgen & har lust & leta efter en sak till mig?*flörtar vilt*
  • Mamma Kråkan
    Buttelina skrev 2009-04-01 23:03:38 följande:
    alltså den kommer ju funka ett tag... jag hade strl 92 baby på min son idag... han är 89 lång och väger 14kg ja jag hade gääärna åkt men åhh jag tror inte jag kan med tanke på datumet
    Byxorna kom idag *super fiina * tack gumman lämnar omdöme genast.
  • Mamma Kråkan
    THEA och Grodan skrev 2009-04-01 23:07:23 följande:
    Lördag kanske? Hoppas att fler kan, man är ju lite nyfiken på "Stockholmsgänget"
    Ska nog kunna gå för oss antigen lör eller måndag funkar för oss...Bara att inboxa.
  • Mamma Kråkan

Hej hej girls tittar förbi en snabbis..jag är också sugen på hemligt paket men dom går ju bara upp till 74/80 än så länge. Stog i nyhets brevet att större kommer sen...

• Mamma Kråkan
    Nova76 skrev 2009-04-02 16:43:52 följande:
    Halloj tjejer!Evigheter sen jag var här, får skärpa mig! Har mest shoppat en massa till mig själv på sistone. Nu senast från mitt tips i shopoholics-tråden Kanske dags att köpa något litet till barnen också...? Vad rekommenderas?
    så det finns en sådan tråd ? hej hej längsedan ju allt bra med er?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12