• Fiffa5

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Vad skulle ni sätta för köp-nu-pris på katvigs tomatröda velourbyxor i stl 92, helt nya med lapp kvar?

OBS , ingen annons.

• Fiffa5

SmillaMilla skrev 2009-01-16 08:54:24 följande:

ha ha visst var den! undra nu vad tanterna som lyssnar säger
    Haha, kan se det framför mig. Gamlingarna sitter där o tittar på varandra o säger "är det såna sånger barnen får lära sig nuförtiden? Nej, annat var det minsann på MIN tid!"
  • Fiffa5
    Fiffa5 skrev 2009-01-16 08:55:40 följande:
    Vad skulle ni sätta för köp-nu-pris på katvigs tomatröda velourbyxor i stl 92, helt nya med lapp kvar? OBS , ingen annons.
    Ngn som kan hjälpa mig, vad är vettigt?
  • Fiffa5

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-16 10:18:24 följande:

Ha ha ha ha *skrattanfall här hemma* Bubblan gillar inte dockor nå vidare, hon tycker dom är så där lite små läskiga och hon har fått en Skrållan docka som pratar av farmor.. Nu kommer hon med den, bär den i pincettgrepp å tycker den är allmänt obehaglig och så säger hon  "Mamma bott den mållan, den sitdåli bäbis"   ha ha ha ha!! (mamma ta bort skrållan den är en skitdålig bebis)  
  • Fiffa5

Ngn som vet när idaT kommer med nytt? Deras kläder har ju reats ut så det borde väl komma mer snart? Behöver ju fler strumpor...

Poppilopp skulle inte ta in idaT för de tyckte att de kläaderna såg lika dana ut varje år. Skumt resonemang tycker jag... Fast jag vill ju iof bara ha styrumpor

• Fiffa5

Mawe123 skrev 2009-01-16 14:21:47 följande:

www.paradisvej.com har bra pris på IdaT strumpor och ganska mycket att välja på, om du skriver i meddelande rutan att du vill att de skickar med billigaste porto, justerar de i efterhand, så frakten inte blir särskilt dyr. Tror det blev 36dkk i frakt för 12 par strumpor för mig.
    Jag hittar inga strumpor där?
  • Fiffa5

Idag fick jag ett par strumpor från Veras hus i lådan.
    Hade skickat tillbaka ett par jag nyligen köpte där som det var hål i och när de skickade de nya lade de till och med i pengar för portot jag hade lagt ut! Plus till dem!

• Fiffa5

Incommunicado skrev 2009-01-16 18:41:11 följande:

Fick precis veta att my-baby skickat mitt Molopaket 9 januari, det har inte dykt upp än.. Dalmatinersuit och cubacarssuit på vift, snyft!  De ska efterlysa paketet... Ziggys har jag inte heller fått, de skulle skickat i söndags, stoooort paket, bl a rainbowjacka jag väntar på som Damien behöver. suck... och blå stjärnbyxa i rätt stlk att matcha massor med grejer med. Är min brevbärare molofans tro????
    Min måste vara katvigfans för här har det försvunnit katvigstrumpor.
  • Fiffa5

gambia90 skrev 2009-01-16 19:01:33 följande:

Verkligen! De borde starta webshop!
    Jag mailde dem tidigare ikväll och frågade efter några plagg. Efter ca EN MINUT får jag ett trevligt svar tillbaka men tyvärr fanns inget av det jag sökte. Men vilken service ändå!

En webshop där hade nog varit super!!
  • Fiffa5
    tinkerbell74 skrev 2009-01-16 19:11:51 följande:
    Ja snabba mailsvar är guld värt! Jag hatar att vänta när jag är shoppingsugen. Mysgrodan är också en shop som jag vill ge en eloge för så himla snabba mail!
    Där har jag fått vänta länge på svar, fast det var mitt under rean så det är kanske inte så konstigt. Men sen mailade dem o då fanns det kvar det jag villa ha iaf, så det gjorde ju inte så mycket
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12