• Svar på tråden Pärlgalningarnas träfftråd, fortsättning!
  • Fläderblomman

    Hej på er alla! Här är en pärlgalning till
    Vad är Facett för något? är det nån slags pärlkurs eller..? eftersom det kostar så är det väl inte bara nån träff eller? *hihi* känner mig lite vilse

  • Shelly

    Fläderblomman skrev 2009-02-07 20:56:49 följande:


    Shelly skrev 2009-02-07 20:30:02 följande:
    Tack för länken! Det förklarade allt
    Sen är det ju frågan om hur nära du bor.
    För mig är det lite för långt borta. Jag åker till PUSS på hösten. Det får räcka. Hade det varit närmre, hade jag gärna träffat alla trevliga pärlare i vår också, men man kan inte allt
  • Fläderblomman

    Shelly skrev 2009-02-07 21:01:46 följande:


    Fläderblomman skrev 2009-02-07 20:56:49 följande:
    Sen är det ju frågan om hur nära du bor.
    Ja det var det första jag kom o tänka på när jag såg att det hette facettSTHLM hehe, jag bor i Göteborg så d e ju ganska långt ifrån.. oså vet jag inte ifall jag skulle vilja sova över så långt bort ensam lol, och det skulle kännas för långt att åka för att bara vara där några timmar liksom! Hehe kanske får göra en facettGBG

    Men d va en jättecool idé dem som fixat den, tänk alla mammor som inte FÅR ta med sig sina barn, vad underbart för dem!!LOL(inte för att jag vet hur det är med barn, har inga, men jag umgås med några som har barn och vet vad dem tycker om att få tid för sig själv hehe)
  • Sirling

    Det finns vissa rykten, men inga klara om att PUSS-träffen eventuellt kommer läggas på annan ort i höst...

  • Shelly

    Sirling skrev 2009-02-07 21:49:28 följande:


    Det finns vissa rykten, men inga klara om att PUSS-träffen eventuellt kommer läggas på annan ort i höst...
    Inte längre norrut väl?
  • Sirling

    Nej, inte vad jag har hört att de har diskuterat, men som sagt, inget är klart än så jag vet inte riktigt.

  • Fläderblomman

    är PUSS något som facett eller?

Svar på tråden Pärlgalningarnas träfftråd, fortsättning!