• RedCross

    För oss som vill ha vänner.

    Hej!

    Jag blir ständigt sviken & sårad av mina så kallade "vänner" och jag är trött på detta!
    Jag är en väldigt snäll person och gör allt för mina vänner, behöver dom mig så ställer jag upp.
    Men jag kan inte säga detsamma. När jag behöver någon så är ingen villig att ställa upp och lyssna på mig ens.

    Jag vill ha riktiga vänner att lägga min energi på!
    Finns det någon/några som känner samma sak och som kanske också är ute efter vänner?

    Här kan vi samlas, om det finns fler än jag som känner sig ensam.

  • Svar på tråden För oss som vill ha vänner.
  • Love 4 ever

    Idag fick jag ett oväntat mail ifrån presentkorttorget att jag mottagit ett presentkort på 500 kr men jag vet inte alls av vem eller så i allafall köpte trisslotter för 200 kr och sen tog jag ett presentkort på Nilson för 300 kr


    Är 2oo9 vårt år??
  • RedCross

    Love 4 ever skrev 2009-01-12 16:21:50 följande:


    Idag fick jag ett oväntat mail ifrån presentkorttorget att jag mottagit ett presentkort på 500 kr men jag vet inte alls av vem eller så i allafall köpte trisslotter för 200 kr och sen tog jag ett presentkort på Nilson för 300 kr
    Va??! Vilket lyx. Vilken bra start på vecken! Vann du något på lotterna?
  • RedCross

    solstrålen 76 skrev 2009-01-12 16:19:34 följande:


    dom är oftast snällare men ibland har jag lust att sälja dom till första bästa som går förbi
    Haha..
  • Love 4 ever
    RedCross skrev 2009-01-12 18:16:45 följande:
    solstrålen 76 skrev 2009-01-12 16:19:34 följande: Haha..
    Ingen aning,det är nåt man beställer via nätet genom en kod man får så dom kommer kanske imorgon eller på onsdag
    Är 2oo9 vårt år??
  • RedCross

    solstrålen 76 skrev 2009-01-12 18:23:31 följande:


    Nu har jag bakat rulltårta
    Vad mumsigt! Blev den god då?
  • RedCross

    Love 4 ever skrev 2009-01-12 20:05:21 följande:


    Ingen aning,det är nåt man beställer via nätet genom en kod man får så dom kommer kanske imorgon eller på onsdag
    Ja, jag hoppas du vinner storkovan på dem iaf, vore ju skitkul!
  • caspersmamma 08
    RedCross skrev 2009-01-13 09:53:42 följande:
    solstrålen 76 skrev 2009-01-12 18:23:31 följande: Vad mumsigt! Blev den god då?

    Min dotter tyckte det och hon är väldigt kräsen i det hon stoppar i munnen, själv försöker jag att undvika att äta gosaker då jag försöker gå ner 20kg i vikt.


    Det är helt otroligt jag har fått sovit tills nu ca 11tim minus då jag get sonen mat så jag har alltså fått sova 10tim och endå är jag så trött så jag sitter och gäspar hela tiden och mina ögon riner

  • RedCross

    solstrålen 76 skrev 2009-01-13 10:23:50 följande:


    Min dotter tyckte det och hon är väldigt kräsen i det hon stoppar i munnen, själv försöker jag att undvika att äta gosaker då jag försöker gå ner 20kg i vikt.
    Det är helt otroligt jag har fått sovit tills nu ca 11tim minus då jag get sonen mat så jag har alltså fått sova 10tim och endå är jag så trött så jag sitter och gäspar hela tiden och mina ögon riner
    Åh, okej. Hur går det med din viktnedgång?
    Det är samma sak här, kämpar med kilona.

    HAha, ja, det blir lätt så. Då sover man för MYCKET istället och blir trött på grund av det.. Hua!
  • caspersmamma 08
    RedCross skrev 2009-01-13 13:35:23 följande:
    solstrålen 76 skrev 2009-01-13 10:23:50 följande: Åh, okej. Hur går det med din viktnedgång? Det är samma sak här, kämpar med kilona. HAha, ja, det blir lätt så. Då sover man för MYCKET istället och blir trött på grund av det.. Hua!
    Har precis börjat är inne på min andra vecka förut har jag klarat mig i några veckor sen getupp men den här gången ska jag verkligen försöka kämpa

    Jag älskar att sova det är bland det skönaste jag vetSkrattande

    vad ska ni hitta på idag? Jag måste tvätta idag och det är nog bland det tråkigaste som finns funderar om man inte ska skaffa hemhjälp som tvättar åt enSkrattande
Svar på tråden För oss som vill ha vänner.