• Anglatuss

Tung Byst!

Ursäkta om jag frågar,
    Men vem mer har tung byst? Stora bröst?

Jag tycker de är så besvärligt, jag är i v 7 och redan i v 5 va jag tvungen och köpa en större BH, jag får så ont i tuttarna och framför allt ryggen av att gå i en BH hela dagen!

Min sambo tycker de är jättekul
    men dessa ballonger är bara i vägen tycker jag

finns de fler med samma "problem"

• Svar på tråden Tung Byst!
  • MeanJean

Min stora räddning är affären Eva-Nette som finns i Olskroken, på Frölunda Torg och på Berzeliigatan. De har ett gedigert utbud för oss med stora tuttar och där hittade jag mina amningsBH:ar som har varit en stor lättnad för mig. Bry dig inte om H&M, Lindex eller Kapp-Ahl. De har inte tillräckliga kupor.
    *innehavare av 85F-G*

• Anglatuss

tokboll

ah, jag har en och samma bh i olika färger, jag har en röd, en vit, en rosa och en svart i 80F tog på en nu och de går inte alls tänkte klä upp tills sambon kommer hem

• koalamom

meanjean: Eva-Nette måste jag besöka, på Berzeligatan sa du, det är ju nära

• koalamom

Anglatuss

Jag har bara hittat min i vitt, svart och den hemska bh-färgen marinblått, har bara köpt vita o svarta

• MeanJean

tokboll: låter bra. Hoppas du hittar något som passar. De är inte billiga men jäklar vilken kvalitet de har. Tror jag gav 300:-/st för mina amningsBH:ar men så har jag varit tvungen att använda dom sen v16 då mina vanliga bygelBH:ar började göra ont.
    Har sprungit på Olskrokens affär i många år och de är dundertrevliga där.
    Och finns inte ngn BH i din stlk kan de beställa hem utan problem

• koalamom

meanjean:

det låter ju toppen hoppas de har öppet i morgon, jag jobbar nära olskroken så jag tror att jag har åkt förbi evanette allt som oftast utan att tänka på att gå in där... rädd för att bli besviken antar jag... jag ska göra ett besök iaf.

• MeanJean

tokboll: affären i Olskroken ska iaf ha öppet på lördagar så det borde de andra affärerna oxå ha, men det kan vara annorlunda nu med typ semesterstängt på lördagarna. Det är ju små affärer så de kommer ju att kasta sig över dig när du kommer in
    Men säg bara vad du är ute efter så kommer de säkert att leta fram ett antal alternativ att daska fram på disken *s*

• Klutten

Just nu känns det som om man behöver ett tvåmannatält Hur blir det då mjölken rinner till ?? En tvårummare eller.......

• Nyfiken gul

Anglatuss...

Bor du i Gävle?

Gå in i butikerna på kungsgatan (? ) Finns en som heter Strumpan o tvärs över gatan... Korsetten ( ? )

Hittat massor med fina bh:ar där...

• Anglatuss

nyfiken

bor i tierp men ska kolla in den affären tack

• koalamom

meanjean: Nu har jag varit o handlat bh (läs tvåmannatält ) på evanette jag hittade en som jag haft tidigare fast i mindre storlek. Jag är lättad TAck ska du ha!!

• LinaåBullen

I vanliga fall har jag E kupa nu i vecka 20 måste jag ha G

• MeanJean

tokboll: jättekul att höra att du hittade något som passade!

Svar på tråden Tung Byst!