Smulan87 skrev 2009-01-15 11:42:11 följande:
de värsta var att när jag var klar med själva namn och adress och altl de så visade de sig att man var tvugen att ha en skrivare, och de har ju inte jag..:P så jag får allt vackert ringa babyproffsen sedan och fråga vad jag ska göra! >.<
Jag tror att man kan fylla i lappen direkt där och då också få med sig lådan hem. Det fick jag!
Angående barnvagn så vill jag tipsa om att välja en vagn som är liten och smidig som sittvagn men endå rymlig som liggvagn.
Vi köpte en Brio kombi till sonen och jag verkligen älskade den som liggvagn men när man sedan skulle ha den som sittvagn kändes den väldigt stor och klumpig så vi köpte snabbt en ny. Så det är mitt tips att både tänka nu och frammåt.
Sen ska man såklart provgå vagnen lyfta i den och se så att den inte är tung att vända runt eller kliva upp för en trottoar osv. Om man vet att man kommer gå mycket i trappor är det väll bra med en lätt vagn.. Sen får man ju föröka föreställa sig hur vagnen kommer kännas med 3-12 kilo till i..
Det är väll lite av det som jag skulle tänka på om jag skulle köpa en ny vagn. Man blir himla efterklok iallafall kan jag säga!