Vi som väntar junibebisar del 2!
Hittat hit med.
Hittat hit med.
Jag väntar till rutin ul, sen om allt ser bra ut ska vi genast börja kolla på barnvagn
Jag vill ha en sån med svängbara hjul som är lätt att styra. Sen vad det är för märke spelar ingen roll, bara den är bra och prisvärd
Men det blir en ny iaf.
Hur långt upp kan man känna fosterrörelserna? Kan man känna dom strax under revbenen? Jag har känt bubbel precis under, emellan båda revbenen länst upp, förstår ni hur jag menar? Kan den verkligen simma runt där uppe? Sen känner jag en del ovanför blygbenet ibland. Är som sagt fortfarande osäker på om det är bebis jag känner.
Appropå motståndskraft så har jag heller inte känt att den blivit sämre. Jag åkte ju på nån maggrej me lite feber för några veckor sen, men annars har jag hållit mig ifrån peppar peppar. Min sambo har hunnit va sjuk två gånger me feber o allt.
Idag på jobbet va jag på toa och där kändes de som de rann till nåt slemmig och fick för mi att de va fostervatten. Så min kollega tyckte jag skulle åka till sjukhuset o kolla mig, och eftersom vi e i Tyskland (jobbar på båt) för tillfället oc jag vet hur outstanding och snabb vården är här, satte jag mig i en taxi och väl där fick jag hjälp inom en halvtimma. Så där gjorde de ul samt vul och tog prov med en sticka för att se om det fanns spår av fostervatten. Guuud så lättad jag blev när jag såg bebisen med ett stort bultande hjärta!!!! Allt såg helt perfekt ut. Fy sjutton va nervös jag va. Och inte ett spår av fostervatten va de, så nu känner jag mig så lättad kan jag säga. Längtar till ul nu den 22 så jag förhoppningsvis får se bebisen lite bättre. För nu gick allt så snabbt så man såg typ att det va ett huvve och armar o ben
Jag är väldigt känslig i perioder, men är det nåt jag bara storgråter till är det när jag ser på förlossningar och när mammorna får bebisen på bröstet. Herregud då bölar jag som ett barn
Jag har vart alldeles för chockad över att gråta när jag plussade. Men jag kommer gråta ihjäl mig den dan mitt lilla pyre ligger i min famn
Och när jag helt plötsligt kommer på att jag har en bebis i magen så gråter jag en skvätt. Jag längtar verkligen till sommaren!