Vi som väntar junibebisar del 2!

Va konstigt det är i dom olika länen på UL igentligen. Vi fick en jättegullig BM som glatt berättade om allt om bebis. Visade händer, fötter, hjärna, munne och ja allt.   

Sen frågade hon om vi ville veta vad det var. Och jag vet att det är så i andra län att man inte får veta. Konstigt det där... Ser dom 100% vad det är och föräldrarna vill veta så borde det ju ändå vara upp till föräldrarna kan man tycka.

Tickollina: Ska du ha tvillingar!!   Va skoj! Grattis. Fick du veta det på ul eller visste du det tidigare?
  Va skoj! Grattis. Fick du veta det på ul eller visste du det tidigare?   

Tickollina skrev 2009-01-19 12:37:58 följande:

Katta86: vad hade ni för datum innan UL? 10 dagar är väl ganska mycket att bli flyttad ?

Jag kommer oxå få en familj med tre killar i. MIn sambo, sonen på 6 år och så väntar vi ju en grabb till  nu   

Härligt tycker jag   

Ojdå. Så du blev alltså flyttad 20 dagar tillbaka. Det var rejält tidigare än du tänkt från början alltså   Häftigt
  Häftigt   

Blev det nån vagn?   

Jag skulle oxå köpt vagnen. Jag tror allt står väldigt bra till med bebis därnere   Så det är ingen fara
  Så det är ingen fara   

Bebek: Fy fasen va kass!! Jag hade blitt galen om jag var du! Jag hade krävt å få maten gratis. Ett sånt misstag ska dom fanimej få betala för. Arg arg arg hade jag blitt.

Jag är faktiskt oxå väldigt sugen på frukt. Appelsin och sådant lockar väldigt. Synd att det är så jobbigt å skala....
Juice är oxå jättegott :-P
Godis äter jag knappt, men går som sagt upp i vikt ändå...