Vi som väntar junibebisar del 2!
Jag har faktiskt en jätteskön BH just nu som jag använder. Eller två av samma modell då.
Det är med korsrygg och den är verkligen stabil och skön och funkar till allt.  

Jag har faktiskt en jätteskön BH just nu som jag använder. Eller två av samma modell då.
Det är med korsrygg och den är verkligen stabil och skön och funkar till allt.  

Mina bröst måste ha blitt iallafall två storlekar störra :-O
Fattar inte hur det här ska sluta... jag som trivdes mä mina små  
  Men sambon är nöjder iallafall  

Hehe, ja det är inte alltid så jättekul för tjejerna när brösten sväller sådär. Men killarna brukar jubla  

HAHA! Ja jag berättade faktiskt för sambon att nu fick han passa sig lite eftersom jag läcker lite råmjölk. Så sen dess har han inte varit där och slaffsat något. hehe
Fattar föresten inte varför han inte lugnar ner sig gällande sexet. Jag känner mig inte sexig för 5 öre och fattar inte hur han kan tycka jag är sexig... :-O
Men han är hur på som helst :-O
dinana: Hur gick det med sexbiten nudå? Läste att din kille känt några sparkar och kom med årets dummaste idé att sluta ha sex  

Håller med!! Fattar inte hur sambon kan vara så otroligt tänd! :-O
Själv vill jag helst somna direkt jag lägger mig i sängen.
Men man får väl kanske passa på att ha sex nu antar jag, för sen blir det ju dåligt med det på ett bra tag efter förlossningen.
bäbis m: Jag har tränat volleyboll fullt ut hela tiden. Hoppar och studsar som en dåre och har mig  
  Har funkat jättebra och bebis därinne mår bara bra.
En regel att följa är att om du själv mår bra av träningen så mår bebis bra av det. Får du ont ska du ta det lugnare.
jag bär oxå bebis väldigt långt ner. Ibland känns magen väldigt tung och det känns som jag är kissnödig mest hela dagarna.
Föresten, om vagnar. Kolla in det här.
www.barnnet.se/rep2.php
Yepp jag mä. Jag måste nog säga att jag mår som en prinsessa  

ÄN så länge kanske man ska säga. Men man får väl njuta medan man kan  

Har tittat på Private Practice serien. GUD va sorgliga avsnitt  
  Jag grät så tårarna sprutade på mig. Det var en liten kille som dog i mässlingen