Vi som väntar junibebisar del 2!
kikar in och säger hej... har legat i sängen i 1½ dygn nu, vinterkräksjukan... är helt matt i kroppen, men det verkar iaf vara på bättringsvägen. hoppas bebben klarar det fint!
kikar in och säger hej... har legat i sängen i 1½ dygn nu, vinterkräksjukan... är helt matt i kroppen, men det verkar iaf vara på bättringsvägen. hoppas bebben klarar det fint!
ok.. tack! har nu varit inne och kikat...  

bebek
har bara lite lätt läst om ditt problem här... lider med dig att du hamnar i skarven så. a-kassan har du väl bara rätt till om du är inskriven hos ams så det är nog där problemet ligger - att du inte skrev in dig. förstår din tanke att inte göra det eftersom du hade jobb på gång, men tyvärr är det så systemet fungerar - inga dagar får vara "sysslolösa". men du kan ju alltid kolla. det kan ju inte bli värre än vad det är just nu... eller?
skatteverket håller på med sina utskick, så de kommer säkert i dagarna...
bebek
ok, håller tummarna för att det ordnar sig!!!
mama bean
tack för matnyttiga tips!  

bebek
Håller tummarna för att det inte är ngt allvarligt! Men som du säger, bättre att ringa en gång för mkt för att få det bekräftat.
Ja... Foton!! Ska bli jätteskoj att se hur de blev! Har själv ännu inte bokat ngt, men du kanske ger mig en spark i baken nu.  

Hur har ni andra det med illamående? Jag var ju sjuk i början av veckan men har varit bra nu i ett par dagar. Men i morse, en stund efter frukosten, så började jag först känna mig yr (lågt blodtryck kanske? brukar ha det) och sen kom illamåendet. Jag hann inte mer än resa mig upp och sen fick jag springa in på toa... Magen tom igen. Blir inte klok på om det är ännu en släng av magsjuka eller om det är ngt som har med grav att göra.
lakehill
Ja, jag har varit av med illamåendet i ca 2 månader och sen har jag haft lite morgonillamående som har hållt i sig fram till lunch (trots jag ätit ordentligt på fm), men inte mer än att man känner av det. har inte heller spytt på väldigt länge pga det, det är därför man blir lite fundersam. kvällarna känner jag inget. och inget mer har hänt idag så det var säkert bebben som tryckt på magsäcken eller ngt sånt.
hyperballad
men det har jag faktiskt själv inte märkt av, jag äter samma mängder som innan och det fungerar bra. men nu ligger nog min bebis iaf på andra sidan på magen, det känns väldigt "tomt" just på magsäckssidan när man känner efter hur bebben ligger.  

har du förresten fått kallelse till nästa ul? vi har ju bf samma dag och jag har inte fått min än. vill ha ngt att se fram emot!