Pian80 skrev 2009-04-01 08:03:22 följande:
Har ni journaler på papper hemma allihopa???  Börjar fundera på om det är något jag missat   . Fast jag tror att de kör med elektroniska journaler här.
Vi kör också digitala journaler där jag går, men min BM skriver ut alla sidor till mig så fort hon gjort ngn ändring. Så jag har dem både hemma och i datorsystemet.  

bäbis m skrev 2009-04-01 09:29:42 följande:
Fundering förresten. Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre...  Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!
Så känner jag med varje dag... Vet inte alls vad det beror på!
Smulan87 skrev 2009-04-01 10:03:15 följande:
Ringde till FL igår, och dom sa att jag skulle ta en alvedon och vila lite och se om de gick över, och om jag inte hade ont eller blödde eller kände av att de värkade sammtidigt som de rann vatten så kunde jag avakta, och med tanke på att bebisen rörde sig som tusan så trodde hon inte de var något jag skulle oroa mig över, däremot så ville hon att jag skulle kontaka dom idag igen på EM och se om de finns någon annledning till att kolla upp de. Känner mig bättre idag dock! inte haft ont eller så alls, bara känt av lite foglossning i bäckenbenet.. !
Vad skönt att det lugnade ner sig. Får hoppas det håller sig så ett tag till...