Svar på #1695
tekannan skrev 2009-03-06 17:55:28 följande:
Det var just Annas profylax i Lund som vi gick. Kan varmt rekommendera!! Vet även att de har på rund o sund i Malmö (vet dock ej priset). Men du bor lite längre norrut... Kanske finns ngt ställe där med. Det är aldrig för sent att byta
BM. Det är viktigt att man känner sig bekväm med sin
bm och att hon lyssnar på en tycker jag. Min
bm är nog dins motsats. Hon frågar jättemkt och pratar i all oändlighet, ibland undrar man om man kommer att komma därifrån samma dag eller ej. Men hon är trevlig och hjälpsam.
åh min BM har inte ens tid att prata med en i telefon men men jag är rätt så lugn över det nu när det har gått så lång tid.
i början när man hade en massa frågor var det jobbigt eftersom det kändes som om man besvärade henne och hon inte hade tid att lyssna.
ja det var min yogainstruktör som tipsade om annas profylax o tidigare har de haft något samarbete så att det gavs kurs i helsingborg men inte längre.
men jag vet en tjej på min yoga som också sa att det var toppen o hon hade åkt med mannen till lund så den möjligheten finns juh.
det är väl mer att jag känner att jag har inte 2000.- bara så där för det är så mycket annat som behövs o yogan har kostat mycket...
men jag ska fundera på det, min mamma rekommenderade också profylax o sa
om ni verkligen vill så fixar vi det.
men de har redan gett oss vagnen så det känns inte bra.
hmm synd att vi inte ska föda på åttiotalet för då fick de profylaxkurs gratis...

iaf mina föräldrar..