Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

Svar på #1804
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:11:24 följande:
    Epilator i armhålan???? Ajjje....varför gör man sånt? *galet*
    låter livsfarligt eller hur!!
  • hyperballad

min halsbrännar har kommit tillbaka som ett brev på posten...
    eller hur säger man nu
    några bra tips förutom mineralvatten???
    (äter även gaviskon stup i ett tycker jag men jag tänkte på något som inte är medicinskt)

• hyperballad
    Svar på #1808
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:27:24 följande:
    Jag käkar själv Omeprazol för inget annat hjälper, så nej - ngt icke-medicinskt vet jag inte.
    tänkte att någon kanske satt inne med husmorstips
    men jag får väl fortsätta med gaviskon... de smakar ju gott iaf. får låtsas att det är godis hihi
  • hyperballad
    Svar på #1812
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:55:26 följande:
    Jag ser inte muffen längre för magen är ivägen, så jag har redan sagt till maken att from nu blir det big bush - vägrar raka när jag inte ser ngt.
    haha näe det finns inte en chans att man ser något där
  • hyperballad

sambon har fixat så att vi ska på spa o hotel till helgen o nyss påminde han mig om bikinin som behövs till relaxavdelningen...
    ja det var en kul historia. hoppas vi är ensamma för den sitter ju inte som den gjorde innan - dvs man är mindre anständig haha
    o så hårig dessutom haha

• hyperballad
    Svar på #1818
    Marinero skrev 2009-03-09 21:46:11 följande:
    Hmmm... är tveksam till om jag kan ha min bikini. Kanten kommer antagligen hamna under magen som alla mina trosor. Jag ser väl ganska komisk ut kan jag tänka mig
    bikinitrosorna sitter deffinitivt under magen haha, o ja det är tur att man alltid har haft rejäla bikinitrosor o inte sådanna med knytband eller liknande i sidan för då hade de nog försvunnit in i kroppen
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 21:45:13 följande:
    Man kanske skulle beställa tid för vaxning! Ngn som gjort brazilian???
    fy bubblan vad det måste göra ont! min kusin gjorde alltid det förr vet jag men jag har inte vågat följa med lite väl utlämnande *fegis*
  • hyperballad
    Svar på #1821
    bäbis m skrev 2009-03-09 22:19:10 följande:
    Oj, bra att man fick en bikinipåminnelse. Ska ju börja vettenjympa om ett par veckor och jag har just en sån där knytbikini och jag undrar hur den sitter. Misstänker även att trekantsbikinin är aningen mer utmanande än när jag var på semester i julas. Kanske dags att undersöka typ H&M för en billig STOR bikini/baddräkt Åh, vad mysigt med spa!!! Njut massor och drick en massa mjölk/fil mot halsbrännan vettja.
    hihi ja det är inte det första man tänker på nu så här års direkt o min trekantsbikini åkte bort men den som har lite mera tyg har fortfarande lite för lite egentligen haha kollade nätet men hittade inget som är garanterat till att komma på torsdag så att man har det klart på fredagen...

ja vi ska njuta massor av god mat o bad! längtar redan!
  • hyperballad
    Svar på #1823
    bäbis m skrev 2009-03-09 22:42:20 följande:
    Nä nu har jag tröttnat på att jobba för idag. Nu ska jag stupa i säng! Ska bara glutta lite på söta nyinförskaffade barnkläder för att släppa jobbtankar. Vi köpte en dundersöt mysdress i ljusgrå plysch i helgen. Den hänger bland sambons skjortor bara för att vi ska påminnas om hur himla liten den är..samt se den varje dag. Jättemysigt
    åh vad mysigt!!
  • hyperballad
    Svar på #1827
    bäbis m skrev 2009-03-09 22:51:38 följande:
    Vi sa så sent som i söndags att nu får vi allt lägga band på babyshoppinglustan. Vi har köpt ganska mycket men precis som ni säger så finns det sååå mycket sött så det går liksom inte att låta bli. Tur att vi är likadana båda två..Hihi Sov gott!
    visst finns det hur mycket som helst!! man vi har inte köpt så mycket, men det är ju en liten stund kvar så man vet inte vad man hittar...
  • hyperballad
    Svar på #1828
    ploppen skrev 2009-03-09 22:53:50 följande:
    Ett par veckor innan BF förra gången vaxade jag bikinilinjen för att jag skulle se ordentlig ut på den stora dagen (öh..) eftersom jag gjorde det själv och fullständigt i blindo blev det förmodligen väldigt assymetriskt och konstigt. Ingen av barnmorskorna verkade imponerad, så det var verkligen i onödan. bebek: trevligt med så sociala bröst!!
    hihi det var inte dåligt, jag tänkte på hur man ska göra men det är klart de bryr sig nog inte eftersom de har sett de mesta i sina dagar..
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!