Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

Svar på #1831
    ploppen skrev 2009-03-09 23:11:53 följande:
    Jag vet inte hur jag tänkte. När vi ändå talar om kontrollbehov... Förresten kan man ju försöka vara lite bussig och kompensera med en prydlig bikinilinje om man nu ändå ska bajsa på sig medan folk ser på.
    ja precis, men tanken slog mig hur jag skulle kunna raka bikinilinjen men den tanken har jag som sagt gett upp..

näe tjejer nu ska jag sova!
    godnatt!
  • hyperballad
    Svar på #1867
    bebek skrev 2009-03-10 22:32:13 följande:
    ja känns jätteskönt! haha vore ju typiskt om du vart den första omplacerad till någon biljettlucka på land;) hemorojder, det lät då inte trevligt... svidande plommon i arslet, som ramlar ut? nej jag känner att jag inte behöver veta eller känna exakt vad det är för något...
    åh grattis till din HP!
    ska skicka in mitt papper på fredag då jag haft svårt att få tummen loss o dessutom tappat bort mitt moderskapsintyg...
    *slarvmaja*
  • hyperballad

jag har inte heller någon våg men kan inte hjälpa - känner mig som barbamamma.
    men jag äter ju nyttigt o bra (förutom lite sorbet då o då, provat sias blåbär???? i love it )

min bm har aldrig vägt mig utan vid inskrivningen så frågade hon vad jag vägde o då gissade jag o sedan har hon inte frågat mer, men jag vet inte vad jag startade på men jag tippar på att jag har gått upp typ 10kg plus minus.. mest plus...

• hyperballad
    Svar på #1881
    visst är det härligt när de är så lugna, men hon såg ju också att jag inte var överviktig innan o att jag nu är lite rund o go...
    bäbis m skrev 2009-03-11 11:34:57 följande:
    Skön BM! Min frågade vad jag vägde men nöjde sig inte utan ett faktiskt mått. Den gamla skolan kanske Men hon är inte nitisk med att följa och kommentera den på något sätt vilket är skönt. Är noggrannare med alla värden osv vilket känns mera relevant. Tur att barbamamma är så vacker då
    bebek skrev 2009-03-11 11:47:37 följande:
    Jag har letat efter sias sorbet nu överallt men jag hittar den inte! Jag frågade bm om jag skulle väga mig och hon svara - Nej det är inte så viktigt du ser ju då otroligt fin ut, du har nog gått upp precis lagom! Kan säga att det svaret fick mig att sträcka lite på mig och le! och må riktigt bra.. La upp en ny bild nu i v. 28 www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phps9dmll...
    jag köper min i kvartersbutiken coop nära är det nog den heter nu...
    den är kravmärkt typ ½liter i förpackningen.
  • hyperballad
    Svar på #1885
    Smulan87 skrev 2009-03-11 12:20:44 följande:
    Tydligen så kan man inte göra de om man har mozilla.. men jag vet inte vad du har? :D haha för jag kan de inte, och jag har plus och allt och gör rätt men inte tusan funkar de endå >.<
    ahh okej då ska jag starta explorer istället (usch för exploreri love mozilla )
  • hyperballad

hihi ja visst är det farligt. haha men den är fantastiskt god så leta efter den nästa gång ni handlar!

jag öppnade explorers webläsare
    högerklickade på bilden o tryckte kopiera
    högerklickade här i svarsrutan o tryckte klistra in - tadaa klart.

mozilla firefox är en annan webläsare (mycket bättre enligt min åsikt... men allt är för det mesta anpassat efter explorers webläsare men den strular alltid o hänger sig för mig medan firefox ALDRIG hänger sig så ja lätt val!)

läsa om firefox?
    mozillafirefox.se/

nu ska sambon o jag ut o gå i solen o sedan ska han baka bröd till middagen (soppa) o så ska han baka kanelbullar - tjohoo!
    ha en bra dag idag tjejer!

• hyperballad
    Svar på #1891
    låter spännande tickollina!!!
    själv tycker jag att det är läskigt när den är långt ner o roar sig, känns som om man vill vika ihop sig lite då.
    Tickollina skrev 2009-03-11 12:46:16 följande:
    Bebek: Jo du...jag kan lova att det känns när de båda sätter i gång.....det är lite obekvämt när en är under revbenet och en är långt ner. Men det är samtidigt mysigt att känna dem.
  • hyperballad

bullarna jäser medan mannen förbereder för brödbak.
    lyxigt att ha honom hemma idag.

solen skiner här i helsingborg så det var skönt med en promenad, skiner solen hos er också?

krya på dig Chanelll se till så att du får vätska i dig bara så ska det gå bra. *haft kräksjukan 3 gånger nu = veteran{#lang_emotions_wink}*

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!