bäbis m skrev 2009-02-11 12:40:52 följande:
Tack bebek Hur är det själv med ditt blodtryck? Har du kollat blodvärden och sånt?
Jag har alltid haft lite lågt blodtryck, blodvärdena var bra, men det var ju ca 3 mån jag kolla allt. svimma igår i hallen och som tur är ska jag till bm på fredag o lyssna hjärtljud osv:D får säkert börja käka järn o kalcium som de flesta, börjar känna mig lite hängigare. är sämst på att äta mjölkprodukter och kött, men en jävel på att äta frukt:P
Börjar kännas trångt i magen så maten hinner bli kall innan jag ätit upp. får äta lite sen värma på en stund senare så jag får i mig tillräckligt med mat! Har för övrigt gått upp 9 kilo såg jag idag! Haha aldrig vägt så här mycket, men jag känner mig inte så stor... tröjorna kanske är lite korta och åker upp på magen och tjaa..rumpan är väl lite för stor för jeansen nu, men vafan tänk att det växer ett liv inom en! :D
men gråblek känner jag mig.. tänkte köra en omgång brun utan sol ikväll sen en toning i håret så blir man som ny igen;)
Nu ska jag fortsätta med mitt bobyggande här hemma:D blir riktigt fint i nya lägenheten! slängde ut allt mörkt och dystert och kör på vitt! lite modernt sjabby chick, vårfräscht.
o ikväll äre mammasim:D