Vi som väntar junibebisar del 2!
Marinero skrev 2009-02-22 17:55:29 följande:
Läste ganska nyligen att det inte har ngn betydelse för mjölkflödet efter förlossningen. Undara om jag kommer läcka, tycker bröstvårtorna känns lite mer ömma igen, fast på ett annorlunda sätt. Min kompis fick aldrig råmjölk alls.Ang fostervaten, det enda jag vet är att det ska lukta typ sperma eller sött. Va själv orolig ett tag för jag va titt som tätt blöt i trosan (intressanta detaljer va ) Men de visade sig att jag ibland bara läckte urin, vet inte varför, men hux flux när jag stod upp o gjorde nåt rann de bara till Får så fortfarande ibland, vet inte varför. Men har ni upplevt att ni plötsligt blir akut kissnödiga?? Jag kan sitta här vid datorn o helt plötsligt trycker de på blåsan som attan, och sen försvinner de lika fort.tuttarna alltså
jag blir akut akut kissnödig, ofta vaknar jag på nätterna och måste rusa, ofta kommer det inte så mycket utan den ligger och tynger på kissblåsan o sparkar där, kan också vara svårare att hålla sig känns det som när den ligger mot urinblåsan... speciellt om man hostar till.
Tränar ni mycket knipövningar?
ni som har barn sen tidigare, vad "händer" med dessa muskler efter förlossningen?
Nu i 25 fulla veckor börjar det kännas riktigt kul i magen, man känner verkligen hur den vänder sig och hela magen rör sig, ibland kan det sticka ut som en rumpa på ena sidan magen:) Värst var det när jag låg magsjuk, den måste blivit riktigt störd för fy*fan vad den härja och rulla runt, konstant!