Vi som väntar junibebisar del 2!
Kan inte heller sitta ner länge vissa dagar för att ryggen gör så ont, knappt sitta eller stå heller just då. Men sådär hemska sammandragningar ska du väl inte ha?
urs hoppas du får en bättre dag imorn!
moderna modern: ohh jag vill också ha en vagga! vad har du för en?
ja då är det ju bättre:D har funderat på att att texta på en tapetvåd då vi ska tapetsera om, kan ju byta ut den våden sen:) Vart har du hittat vinylbokstäverna? surfade runt förut o hitta massa på nätet men glömde lägga in på favoriter...
oh man blir lite rastlös av att jobba, men efter igår så känner jag jag inte klarar jobbet allt för länge, speciellt kvällarna. Stod upp utan rast o mat från 15 - 23, sådan jävla stressig kväll, alla ska ut o äta o dricka på hjärtandagen. Kanske går med på den där sjukskrivningen innan havandeskap, bm varna mig för stressen, har redan haft så kraftiga och regelbundna sammandragningar. Vill ju inte riskera att pyret kommer ut nu sisådär 15 v för tidigt... helt sluut i kroppen idag, tänker liggao dö på soffan... iaf tills jag ska baka bullar, gå på kalas, hälsa på bror och sen hälsa på barndomsvännen. Man lovar för mycket när man väl är ledig.. hrm..
jag mena rastlös av att inte jobba:)
Kicki08: Grattis till förlovningen:D
Verkar va rätt smart system på åland. Sveriges Försäkringskassa är rätt totalt lost.
Konstigt folk arbetar och betalar skatt och det mest självklara saker vi betalar skatt för de funkar inte.. så många som får vänta månader på beslut o pengar...
stackare har månader så utan inkomst eftersom de blivit varslade, bor i industristaden volvo/getrag/tibnor...
Har ni andra sökt fp o hp redan?