Vi som väntar junibebisar del 2!

Ja säger de till min syster som alltid säger hej tjockis, att jag är GRAVID inte tjock! och det är jävligt sårande att höra hela jäkla tiden..:( haha gjorde du? :D stabilt!
Ja asså, byta blöjor och gosa och så, sedan att bebisen skriker sedan är ju en annan femma, men just den känslan att man har en liten fis att gosa med ^^
och nee jag kommer INTE sova i början :O komer ju vara aporolig att bebis inte andas el nåt :P haha!! kommer ju inte gå!
haha ja den filmmen sög lite, zappade till nån wallandervariant på tv4+ men den sög ju ännu mer :P haha och ja dom filmerna är såna bakrundsfilmer som lixosm"funkar" att glo på ;> hehe
bebek skrev 2009-03-21 22:20:33 följande:
ja, alla måste uttala sig på något sätt om ens mage, fråga hur många det är egentligen, eller säga -hej tjockis.  jag tycker faktiskt det ibland känns rätt taskigt av folk att uttala sig så...  det är ju inte ens varker rart, sött, uppmuntrande eller en komplimang så varför säga så? sen alla som kommer fram och tar på magen när man jobbade! haha! en gång så sa jag inget utan la bara min hand på kundens mage som svar.. haha  ja tänk första dagen hemma! man ska byta o tvätta o klä på o trösta, och inte kommer jag våga sova heller, kommer sitta o stirra på det lilla miraklet hela tiden!  nej trist här med, väntar på att min käraste ska komma hem från jobbet och slötittar på någon lavafilm på 6:an, såndär lätt film man kan missa en kvart utan att missa nån egentlig handling:D