Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

bebek skrev 2009-01-28 19:33:04 följande:
    hej tärning6:)oh precis varit på mammavattengympa! oj vad skönt det var, höll på somna på avslappningen, kommer somna så gott ikväll... typ snart tror jag:)
    Gud va avvis jag blir men de finns ej nåt sånt här typ eller jo men då måste jag åka typ 5mil om inte mer så de e kört då jag ej har körkort å tåg å bussar går väldigt sällan
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-01-28 20:05:39 följande:
    hm, låter inte lätt... får man undra vart du bor då? :)du får beställa hem någon sån där mamma fit dvd! har en med lite blandad salsa/mamba dans o lite yoga/styrke o avslappning, jätteskön!
    Jag bor i ganrp å de ligger mitt i mellan hudiksval å sundsval... Visst skulle jag kuna göra de men de va just de där me mamma vatten gympa att få va i vattnet älskar å bada så de va de som lät så skönt hehe
  • Tärning6

Jo eller så får jag övertala gubben å åka säga att jag vill ha en bad dag i allahjärtansdags present hehe

• Tärning6
    bebek skrev 2009-01-28 20:30:55 följande:
    oo när var det du skulle ha knytkalas?:)
    instämmer hehe
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 20:41:57 följande:
    Hehe, kom ni ner o grilla i sommar =) Vi har 1800 kvm tomt så ni får plats =)
    Låter najs men vart bor ni??
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 20:58:19 följande:
    NV Skåne
    oki de va en bra bit ner de hehe
  • Tärning6

Ja träning kan gö ont hehe men de e så skönt

• Tärning6
    längtan09 skrev 2009-01-29 09:28:21 följande:
    Haha, för ett par dagar sen ville läraren på universitetet att vi skulle gå i massa trappor för att kolla på ett konstverk samt att den andra lektionssalen låg på plan tre, mina muskler var inte vana vid så mycket trappor så jag fick världens träningsvärk. Men jag såg det som positivt eftersom man annars skulle kunna fått foglossningsbesvär :P
    hehe ja de låter intresant hehe
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-01-29 10:41:05 följande:
    oh, kollade på efter tio men malou, om trafficking. Jag ska inte se sådant där för jag mår så dåligt och blir så arg! urs
    ja uch de e så hemskt de där
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!