Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Ja hellre heta sexdrömmar än om spindlar å konstiga saker hehe

• Tärning6
    LakeHill skrev 2009-02-06 14:35:29 följande:
    Chanelll: Håller med Bäbis och Tärning, jag skulle hellre ha heta sexdrömmar än drömma om råtor och spindlar. Njut så länge det varar Bebek: Ja det blir säkert först mot sensommaren som ni kommer iväg på kryss. Första månaderna får man inte så mycket annat gjort än ta hand om lilla pyret.
    Ja huva eller dröma att man föder en ailen hahahaha
  • Tärning6
    tekannan skrev 2009-02-06 18:29:27 följande:
    Ser att ni pratar drömmar...Förra grav drömde jag att jag födde en katt som jag sen ammade. Kan tillägga att det gjorde väldigt ont att amma en katt - även i en dröm! Nu för några veckor sedan drömde jag att jag födde två ganska stora fiskar. Vi visste inte var vi skulle ha dem så de fick vara i handfatet med en massa vatten.Visst är det skumt. Var får man allt ifrån??
    Ja ´du de e de undermedvetna hehe de de bästa svar jag har
  • Tärning6

Jag drömde i natt att jag hade värkar men de va i nte så farligt som jag trode vi kunde till och me åka in på macken å handla så så gick de hehe men fick åka hem för de var falskt alarm

• Tärning6

De blir jag som e hemma å minst ett år i alla fall men ska försöka plugga samtidigt ett ämne i taget ska börja me företags ekonomi hehemin dröm e att öppna ett eget kaffe som e 50-60tals inspererat

• Tärning6
    bebek skrev 2009-02-08 11:44:56 följande:
    Det är både roligt och jobbigt! Vissa fördelar och vissa nackdelar också.Ibland flyter allt som man vill och ibland önskar man att man vore en normal anställd:)du var lärare tickolina? i vilka ämnen? åh mysig ide:) Har hört talas om att det ska finnas en kurs i hur man startar företag som ska vara bra, arbetsförmedlingen som ordnar den tror jag. Men svårast är ju skatteverket, de vill ju gärna att man går i konkurs innan du öppnat:)
    Jo men de e bara å se hur långt jag kommer å hoppas att jag lyckas gå hela vägen
  • Tärning6

Nu har man kommit hem å gu va gott de va me tårta kan jag säga hehe å lillebror vart nöjd me sina presenter

• Tärning6
    Marinero skrev 2009-02-08 19:46:57 följande:
    Jag kom till ett stadium när jag va liten, då jag tyckte de va pinsamt att vara finsk, och prata finska. Men de gick över Det är ju känsligt de där när man är liten. Man ville ju tillhöra mängden om man säger så. Ungerska är ju besläktat me finska. Men inte fattar jag ett jota för det Va gott. Vi har mölat i oss tacos. De va himlans gott
    JA de kan jag tro hehe

Nån mer som fastnat i namn träsket
  • Tärning6
    längtan09 skrev 2009-02-08 21:51:28 följande:
    vi har också bestämt oss, Nova eller Benjamin, men nu sitter jag istället och funderar på mellannamn. :-P
    längtan09 skrev 2009-02-08 21:51:28 följande:
    vi har också bestämt oss, Nova eller Benjamin, men nu sitter jag istället och funderar på mellannamn. :-P
    Å jag har tjej namn men vi vet ju till 80 procent att de blir en ´kille å jag å gubben har inte alls samma namn smak hehe... men vi har mellan namnen å dem e kent mats, Kent efter min pappa å Mats efter gubbens pappa.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!