Vi som väntar junibebisar del 2!
bebek skrev 2009-02-09 21:20:12 följande:
bebek skrev 2009-02-09 21:20:12 följande:
Vi väntar första barnet så vi måste inhandla ALLT. PUH! Men får väl se om man kan hitta en del begagnat!
Har lagt in en ny magbild från idag i galleriet!
Träning 6 : Tack! Det är roligt när det växer. Men jag chockas fortfarande när jag går förbi en spegel, känner ju inte igen mig själv!
Vilket underbart väder idag! Tog en romantisk promenad med mannen nu innan jag ska iväg och jobba! Mysigt!
Sitter hemma i soffan och tycker synd om mig själv nu! Har åkt på en duuunderförkyldning! Var iväg på läger med jobbet måndag till tisdag och när jag kom hem igår var jag heeeelt slut och sen kom nästäppan och nu är jag såååå kass! Inget jobb för mig idag!
Har lagt in nya magbilder idag. Tycker att magen vuxit mycket på bara en vecka! Häftigt att det går så fort!
bäbis m skrev 2009-03-02 14:38:35 följande:
Jag ääälskar body butter (body-shops)... lider inte så mycket av kliande men det är skönt att smörja ändå....
Jag gillade inte heller vinnarlåten. Jag hade mycket hellre sett ugglas vinna!
Har haft mina föräldrar på besök i helgen! Suupermysigt! De hade med sig lite av mina gamla bebissaker, bland annat en mygg, bestick, en klänning och en kofta och mössa som min mormor stickade till mig och som jag hade på mig hem från bb. Känns roligt att kunna återanvända sakerna!
Igår beställde vi vagnen! Det blev ev Emnaljunga Nitro med citykorg! Det känns suuuuperbra!
Nu börjar det hända saker!!!!
99 dagar kvar idag! Känns märkligt att vara nere på tvåsiffrigt! Men vad skönt!
Det lilla miraklet är jätteaktivt och sparkas massor. Jag som trodde att de mest skulle sova!
Nätterna tycker jag börjar bli jobbiga nu, sover inte alls bra. Hittar inget skönt läge att ligga på och den lille bökar mycket!
Har haft det jättestressigt på jobb ett par dagar och bröjat få lite sammandragningar, och känt av foglossningen mer. Måste nog försöka ta det lite lugnare!
Vi beställde ett skötbord idag! Det blir ett från Jysk, fredrik heter det. Det är superfint med tre lådor under och fack på sidorna! Det retliga är bara att när vi var och kollade på det i januari så kostade det 200 kr mindre än vad den gjorde nu. Men då tyckte jag att det var lite väl tidigt att köpa det! Dumt!
Här är det skötbordet/byrån vi fastnat för.
www.jysk.se/359/362/3628100/a/catalog
Vi har kollar runt på massor olika modeller och tycker denna är bäst. De flesta som byråer med skötbord får man antingen ställa en bit ifrån väggen (när man har skivan på för att använda det som skötbord), eller så sticker skivan ut långt framför och skymmer liksom lådorna! Men jysks modell tycker jag är suupersmart och ge mycket förvaringsutrymme! Så det är ett tips!