Inlägg från: Tickollina |Visa alla inlägg
  • Tickollina

Vi som väntar junibebisar del 2!

palmrosi skrev 2009-01-21 12:18:47 följande:
    varför ska syskonvagnar vara så dyra? helt sjukt tycker jag.vet ni någon bra sida på nätet man kan kolla på vagnar?
    Jag håller helt ed...de ruinerar en =)
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-01-21 17:07:50 följande:
    Nu har vi köpt vagnen Den fanns kvar. Det var en Brio Happy i blått med tillhörande mjuklift. Det var vagnen jag velat ha hela tiden (sambon vill inte ha en åsikt om barnvagn av någon anledning ) Så nu har jag bekantat mig med vagnen
    Åh det var en sådan jag ville ha om det bara hade varit en.
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-01-25 12:30:41 följande:
    Jag har heller inga matsug att tala om, men jag känner osug istället :P Chips och dipp som alltid varit en favvo går inte ner längre osv.
    Det är precis lika för mig =)
  • Tickollina

Hej alla!
    I dag är jag helt slut......har sovit dåligt och det var kaos på jobbet, så jag tror att man kommer att somna i dag, för att kunan vakna X-antal gånger för att gå på toa =) Nej jag ska inte klaga =) Nu har mina killar börjat att röra mer på sig, så nu både känns det och syns det....riktigt häftigt =)

• Tickollina
    bäbis m skrev 2009-01-28 16:56:02 följande:
    Kan du se när de rör sig också??Shit, du måste ju ha ännu trängre för urinblåsan än oss som "bara" väntar ett barn..
    Tärning6 skrev 2009-01-28 16:59:42 följande:
    Å va kul att du väntar tvillingar sj har jag bara en men han har börjat att sparka å tryca på urinblåsan vilket innebär att du måste va dubbelt så pissnödig gu va jobbigt hehe men men man står väl ut oavsett om de e en eller 2 eller fler för de blir ju nå fint av de, så de e ju värt de haha.. Vill oxå känna mer å se men min pojk håller sig bara till att trycka å små sparka på urinblåsan
    Japp jag ser hur magen rör sig =) Det är riktigt mysigt att bara ligga och titta på magen =) Jag tycker jag är på toa jämt och ständigt, men det är det värt =)
  • Tickollina

Hej hopp
    sittter just nu i bilen vi ska åka 17 mil enkelresa, för att köpa tvillingvagn......vi fick den för ett otroligt bra pris, så det är lika bra att så till.

• Tickollina

en Emmaljunga citycross......vi vill ha en vanlig vagn....

• Tickollina
    LakeHill skrev 2009-02-01 16:49:09 följande:
    Tickollina skrev 2009-02-01 14:02:52 följande: Roligt att ni hittat en till bra pris - vad får ni ge för den?
    Vi fick ge 4000 för den och den ser verkligen helt ny ut. Vi skulle ha fåt ge över 8000 för den i butiken i och med att vi väntar tvillingar så måste vi ha två hårdliftar i.
  • Tickollina

Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =)

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!