Inlägg från: Tickollina |Visa alla inlägg
  • Tickollina

Vi som väntar junibebisar del 2!

Längtan: De är goa i årskurs 7-9 oxå...framför allt när man följer dem alla tre åren. Däremot är det trixigt att komma in i en 9:a bara

• Tickollina

Hej
    Har inte heller varit inne på ett tag...flyttade i går, så idag är jag helt slut,,,,,jag vet att jag borde ta det lugnt, men det är ju så skönt när man har kommit i ordning

• Tickollina

Bebek: Jag tänker/känner som dig......så länge som jag vet att jag inte äter skräp i mängder, så bryr jag mig inte heler om min vikt. Det viktigaste är att man vet att de små har det bra.

• Tickollina

Bebek: Jo du...jag kan lova att det känns när de båda sätter i gång.....det är lite obekvämt när en är under revbenet och en är långt ner. Men det är samtidigt mysigt att känna dem.

• Tickollina
    kicki08 skrev 2009-03-12 14:14:01 följande:
    Måste bara fråga. Är det nån av er som dricker kaffe fortfarande?Var stor kaffeälskare innan jag blev gravid men har hållt upp ända sen dess pga illamående och jag har helt enkelt inte velat ha kaffe.Men sen ett tag tillbaka så har jag varit sugen igen. Så idag föll jag dit... :-Snästan så jag skäms... men sitter ochsippar på en kaffelatte just i detta ögonblick.Inte äre nån fara välle?
    jag har druckit kaffe under hela graviditeten.
  • Tickollina

Kommer från barnmorskan nu....jag har två bestämda bebisar i magen.....de tyckte inte alls att barnmorskan skulle lyssna på hjärtljuden, utan skuffade undan den hela tiden. DEtsamma gjorde de när hon skulle mäta magen =)

• Tickollina

Bebek: Har du hittat någon barnbyrå som du vill ha? Jag är oxå på jakt efter en

• Tickollina

Vart tog våren vägen? I går snöade det hela dagen här......så i dag ser det ut som vinter igen, utan någon sol. Måste snart åka till jobbet....min chef har klantill det. Hon har inte fyllt i papperena från FK, så nu har de skickat hem pappaer till mig, som ska fylla i. Jga vill gärna veta om min sjukskrivning går i genom......

• Tickollina

Hyperballad: Hur kan din chef säga att hon inte vill fylla i papperna? Låter hur skumt som helst.

Idag kom det hem nya papper, men nu var det för att söka föräldraledighet och få föräldrapenning. =) Är det någon som har varit på "kursen" som försäkringskassan har??

• Tickollina

Pian80: Ni ska gå så sent?? Eller är det jag som stressar upp mig hela tiden??

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!