skrattmaja skrev 2009-01-22 08:51:54 följande:
ang täcken så antar jag att det beror på att inte alla bebisar kan reglera om det är för varmt el för kallt, i alal böcker jag läste udner förra grav stod det att de inte kan känna om det är för varmt el för kallt det är därför viktigt att de inte blir för varma! vår upplevelse är en helt annan, johanna blev irriterade o missnöjd om hon inte var lagom klädd så det var inte ngt bekymmer! jag köpte billiga fleecefiltar på IKEA som jag satte saxen i utan att fålla och efter två års användade fungerar de lika bra! sen har jag köpt mönstrad fleece som vi haft som filtar i vagn o bil etc. Fungerar hur bra som helst och är lagom varmt både i vagn och säng. JAg tycker att det är lättare att ha oliak lager dvs lättare att ta med en extra filt för lite kylaigare tillfällen (inte vinter för då anv jag en åkpåse) håller tummarna för Ul idag det är en speciell upplevelse och spännande att läsa om ni som varit där härligt med vagnsinköp det är en speciell känsla att göra det! här har mitt tyg som jag besälde häromdagen så det kliar i fingranra men det måste bli senare fastän jag vill nu jag har lite annat att stå i nu, efter påsk och efter april får jag ta tag i detta beror inte på att jag är skockfull utan jag har lite mkt med jobbet... Pluttis i magen rumlar runt o jag känner bebis tydligt ett par gånger omdagenså härligt man känner sig inte ensam då!
vad är det för tyg?