- 

Katta86 skrev 2009-01-18 20:15:25 följande:Drygt!
                     - 

Uscha...lycka till!ModernaModern skrev 2009-01-19 09:25:16 följande:Om 30 minuter ska jag till tandläkaren..hatar hatar hatar det..jag har världens ångest och har hellre en förlossning än att gå till doktor Peter...blää...Rotfyllning är det som gäller...tänk på mig... - 

Jag väntar med vagn, har ju ett gäng redan

- 

Har ett Sniglar i badrummet, sen har vi ett Babydan också, Lillan har det som byrå i sitt rum nu men vi ska köpa en garderob+byrå till henne istället.
 - 

Vi ska ha vagga i vårt sovrum till att börja med, sen ska den lill* få eget sovrum på ovanvåningen. Planerar inte att byta till eget rum förrän h*n är ca 7 mån om allt går bra.
Vi gjorde det med Lillan o det var perfekt, innan 8-mån-strulet när man måste nattvaka o greja, så de känner sig trygga i det nya.
 - 

Ja, vi har också vant våra barn vid ljud - det är bästa.
 - 

Vi sover själva i vår säng så mkt som möjligt, när man heltidsjobbar och har många barn så behöver vi vår nattsömn och barnen sover jättegott i egna sängar. Det funkar bra för oss och därför tänker jag göra likadant med nästa bebis. I början har vi bebben i sängen för man ammar o sover om vartannat men sen så är det rätt skönt att sova själv. Tycker jag

Men om det funkar att samsova för andra så är jag inte emot det, var o en gör ju som de själva vill *tummen upp*
 - 

Fy vad dåligt!

- 

Pagos morotsjuice är godast just nu *mums*
 - 

Kicki,
Du är gravid...klart du går upp i vikt

Chanelll,
Köp en skön utan bygel, typ formpressad, eller träningsbh.
Det är bra med stöd när det blir tungt framåt