- 

Nej, jag är väl inte jätteorolig, för hon visade ju mig magsäcken först och jag såg den, sen "försvann" den.LakeHill skrev 2009-01-30 13:28:43 följande:Skönt att allt var bra! Bra att dom kollar igen om något inte syns tillräckligt. Så var det för mej med, på nästa UL kommer en läkare som har mer rutin att vara med o kolla saker med hjärtat som inte den första läkaren inte såg. Det är vanligt att de gör så när de är osäkra. Så man ska absolut inte bli orolig och tro att något är fel. - 

Beställde ni på nätet eller i affär? Jag avvaktar med full kraft än så länge =)hyperballad skrev 2009-02-01 17:34:20 följande:sambon o jag har precis beställt en bugaboo - det är den som får plats bäst o smidigast i bilen.. ny bil eller dyr barnvagn? ja dyr barnvagn blev valet. - 

Jag skickade iväg maken till en restaurang för att hämta mat
  Jag har äntligen lite matlust så nu tänker jag försöka äta!
 - 

Jag köpte på bythjul.com, funkade kanon och bra pris!
 - 

Allt gick bra idag!

- 

Peppar, peppar, inga blödningar sen v14

- 

Vad skoj med en av varje!Tickollina skrev 2009-02-02 18:35:19 följande:Har varit i väg och träfaft läkare i dag. Fick även se våra mirakel....vi fick även en överraskning. Vi väntar inte två pojkar utan en av varje =)
  Grattis!
                     - 

Senaste drömmen jag minns (förutom märkliga sexdrömmar) var en lång skräckfilm med uppstoppade människor och jag + några andra sprang runt och högg ner folk med knivar.
Knäpp hjärna man har eller...
 - 

Jag drömde också att jag födde hemma hos min mamma, i duschen. Jag var jättearg på henne, skrek "hämta kokt vatten och handdukar"

- 

Bebek,
Mitt vatten gick 33+4
  med Lillan...allt kan hända!
Ang BB så får du vara beredd på att dela rum, man brukar ligga minst 2 st i varje.
Det är bara på egenvården (typ pat hotell) som man har eget rum m dubbelsäng så pappan kan stanna. På BB finns inte plats för pappor.
kram