Inlägg från: hyperballad |Visa alla inlägg
  • hyperballad

Vi som väntar junibebisar del 2!

Svar på #420
    tekannan skrev 2009-01-25 18:03:10 följande:
    hyperballad skrev 2009-01-24 22:36:11 följande:
    Jag har det likadant, och har också BF 1 juni. Men så har jag ju också moderkakan i framvägg och märker av den anledningen väldigt stor skillnad från förra grav då den var i bakvägg. Men i lördags efter att jag ätit nästan ½ kilo godis (här är en till som har ett ENORMT sötsug!! från att ha varit helt ointresserad av mat till att äta oavbrutet och helst onyttigt), så kom den lill* igång ordentligt. Sparkade som sjutton och slog volter. Så det var väl värt att synda lite...
    haha men jag har kakan i bakväggen o så har jag ätit lite för mycket sött enligt bm... hmm.. får väl prova med ett halv kilo då hihi
  • hyperballad
    Svar på #421
    bebek skrev 2009-01-25 18:56:51 följande:
    shiit det låter gott! Älskar blåbär o hallon, är den bärsyrlig eller söt?
    den är mer söt än syrlig, tyvärr...

sedan på tal om morotsjuice, brämhults ska det ju vara för att det ska vara på riktigt. såvida man inte gör sin egen (kan verkligen rekommendera att då ta en en apelsin också!)
  • hyperballad
    Svar på #476
    bebek skrev 2009-01-26 20:59:05 följande:
    Ja! tjockt svallande hår, stora tuttar... man blir ju värsta donnan nästan;) hehe
    ja synd bara att man inte känner sig het...
    jobbigt när sambon tycker att man tydligen är det och man har noll sexlust...
  • hyperballad
    Svar på #479
    Marinero skrev 2009-01-26 21:10:17 följande:
    Samma här. Hade hört innan att man skulle bli så tänd och lätt till orgasmer pga blodflödet. Och när kommer det??
    ingen aning... jag väntar fortfarande, eller ska jag säga att sambon väntar.. haha
    (v 23 imorgon)
  • hyperballad

min är också långt ner måste jag ju säga... men det kommer väl mera upp till efterhand...? hoppas jag iaf. haha

• hyperballad
    Svar på #651
    Tickollina skrev 2009-02-01 12:19:47 följande:
    Hej hopp sittter just nu i bilen vi ska åka 17 mil enkelresa, för att köpa tvillingvagn......vi fick den för ett otroligt bra pris, så det är lika bra att så till.
    åh vad kul, vad blev det för en vagn??
  • hyperballad
    Svar på #654
    Tickollina skrev 2009-02-01 14:02:52 följande:
    en Emmaljunga citycross......vi vill ha en vanlig vagn....
    åh gillar emmaljunga också, hade det inte varit för vår pyttelilla bil så hade vi tagit en mondial duo combi tror jag. vi ville ha en klassisk vagn men ja ny bil eller mindra vagn...
  • hyperballad

sambon o jag har precis beställt en bugaboo - det är den som får plats bäst o smidigast i bilen..
    ny bil eller dyr barnvagn? ja dyr barnvagn blev valet.

• hyperballad
    Svar på #670
    bebek skrev 2009-02-01 23:24:15 följande:
    Ahh, äntligen sovdags! har firat födelsedag samtidigt som en hel lägenhet packades ner och kök o en alldeles för stor garderob med alldeles för mycket saker städades:) kunde aldrig tro jag skulle få ihop två svarta säckar med skor! lite galet faktiskt. imorn blire flytt av till nya större lägenheten. ska bli så skönt när det är klart! Hoppas ni haft en bra söndag med bullbak, middagar, vinterdäck, vagnhämtningar o mysiga *puff* bebisar i magen:) Sov gott!
    oh grattis!
    här är det också sovdags nu, upp tidigt o jobba och ja det är ju inte som att man får en helnatts sömn - minst två kisspauser krävs här iaf.

godnatt
  • hyperballad

surt att de är så j*vla hårda med havandeskapspengen. jag arbetar på en förskola där det är mycket tunga lyft och detta i en väldigt stressig miljö och jag blev nekad.
    kul, verkligen kul. nu ska jag jobba tom. den 20 maj. tjohoo säger jag - inte.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!