Inlägg från: Tärning6 |Visa alla inlägg
  • Tärning6

Vi som väntar junibebisar del 2!

Smulan87 skrev 2009-02-02 12:13:32 följande:
    sockerkaka är gott :D:D
    Ja de e jätte gott de blir vanilj mummmmmmsss
  • Tärning6
    JagOchHan skrev 2009-02-02 13:48:12 följande:
    hej hej.Har vart inne och läst någon vecka här nu men inte skrivit (som ni märkt).Vi ska ha barn 8 juni, 3dje barnet. Kunde vara kul om man får vara med och snacka här inne lite. Går in i v 23 i morgon.. Hemma för tillfället med lillkillen som är 1år och 1 månad drygt.
    Hej å vart välkommen
  • Tärning6

Å vad ska man hitta på i dag då e ganska trött i dag så de blir nog att bara ta de lungt å göra så lite som möjligt

• Tärning6
    bäbis m skrev 2009-02-03 14:29:22 följande:
    Äter en banan och känner hur det lilla livet leker runt i magen av energin. Kul att alltid ha någon med sig även när man sitter isolerad och jobbar framför en dator =)
    ååå Min vill inte röra sig hehe han har gått å gömt sig hehe kände han littttttte lite i går men ja de va inte mycke hehe JAg tror han leker kurra göma haha
  • Tärning6

hej här har ni skrivit flitigt hehe, vad pratar vi om hänger inte riktigt me

• Tärning6

Jag känner inga samandragningar jag har bara växtvärk i mellan åt

• Tärning6
    Fröken Vennberg skrev 2009-02-04 14:34:38 följande:
    det är risk för våld på jobbet. det är stressigt och jag är själv så ramlar någon så förekommer det tunga lyft. det kan hända vad som hälst på jobbet.
    Låter ju inge vidare då ju se till att ta de lugnt bara du känner din egen gräns när de e dags att sluta jobba
  • Tärning6

Alltså hörni tjejer ni skriver så flitigt häör inne att man inte hänger me hehe

• Tärning6
    Fröken Vennberg skrev 2009-02-05 19:33:36 följande:
    ja jag hoppas att det går bra. blev varnad för att fk inte är så snälla mot gravida. dvs. kanske inte godkänner det. så vi får se. faktiskt skönt att få vara hemma o vila om jag behöver.
    gu va bra hoppas de går vägen
  • Tärning6

Så vad gör alla i kväll sj ska jag snart lägga mig tror jag

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!