Vi som väntar junibebisar del 2!
Oh jag får bara ångest...
Oh jag får bara ångest...
Här kan man spegla sig i bristningar...
För mig är bristningarna ett bevis på att någon har bott och bor i min mage*ler*
Det är väl råmjölken som kan komma ut redan nu, men om det är ett tecken på att man har överflöd av mjölk sen när man ska amma tror jag inte. Det har väl med hormonerna att göra kanske?
Knipövningar INNNAN bf? har jag aldrig hört talas om..men det kan ju inte skada*ler*
Åhh jag blir galen..har nu i över en timme försökt att ladda upp bilder som ska skickas iväg på framkallning..men blir ju fel hela tiden...grrr...
Hur som helst så brukar det göra jävulskt ont att gå på toaletten efter en förlossning. Har man blivit klippt eller spruckit så svider det ganska mycket att kissa framför allt..det kan även vara svårt att göra nummer 2...
Detta berättade ingen för mig innan min första förlossning...däeför delger jag er gärna denna kunskap*ler*
Måste fråga...vad tror ni, kan man använda en massagestol nu när man är gravid?
Oh vad konstigt det känns när de gjort om sidan...
Min mage bara växer och växer, ibland undrar jag själv om det finns två där inne TROTS att jag gjrot UL 2 gånger och vet att där bara bor en...
2 jackor har gått sönder då jag försökt knäppa dem*hehe*...hur kommer man att se ut i juni?
Har varit hos MB idag, allt vara bra och bebisen där inne levde rulle*ler*
Kul att äntligen få höra hjärtat!