hyperballad skrev 2009-03-06 13:36:31 följande:
jag är inte så överense med min BM då jag tycker att hon inte bryr sig o lyssnar på vad man säger utan bara mmm mmm o sedan ska man gå liksom.men menfår byta tills det är dags för nästa bebis men jag skulle vilja gå på profylax o blev av min yogainstruktör rekommenderad annas profylax. men det är i lund o så är det dyrt m. 2000.- när man lagt närmre 4000.- på två yogakurser så därför har jag inte gjort slag i
saken.profylaxgruppen.com heter det i lund men finns visst i stockholm o göteborg också.finns inte här i helsinborg.
Det var just Annas profylax i Lund som vi gick. Kan varmt rekommendera!! Vet även att de har på rund o sund i Malmö (vet dock ej priset). Men du bor lite längre norrut... Kanske finns ngt ställe där med.
Det är aldrig för sent att byta BM. Det är viktigt att man känner sig bekväm med sin bm och att hon lyssnar på en tycker jag. Min bm är nog dins motsats. Hon frågar jättemkt och pratar i all oändlighet, ibland undrar man om man kommer att komma därifrån samma dag eller ej. Men hon är trevlig och hjälpsam.