• Sea star

POP-rea på vinteroveraller???

Är det någon som vet om Polarn och Pyret har rea på vinteroveraller just nu?

Vi bor i Stockholmsområdet!

Tacksam för snabbt svar!!!

• Svar på tråden POP-rea på vinteroveraller???
  • Kallemero79

JAndersson skrev 2009-01-15 12:37:59 följande:

Men brukar dem inte börja med att ha lite rea (30%) nu i början på januari. Och sen i slutet av jauari så har dem den "stora" rean? Så var det i alla fall förra året här i skåne... O då även på overaller! Jag hoppas att dem kommer göra så i år oxå.
    "Stora" rean började förra torsdagen, det var då medlemmar fick speciell inbjudan. Innann dess hade de lite rea med "O"- priser...
  • Mollie
    charmmiss skrev 2009-01-15 22:26:16 följande:
    rea på overaller börjar 21 jan
    Tack! Såklart de lägger rean dagen efter barnbidrag... iaf för oss som får den 20e.
    ~Kurbits~
  • Mollie
    Blåklockan79 skrev 2009-01-15 11:29:42 följande:
    Lånar tråden lite, hoppas det är okej.Tänkte göra som du och köpa en till nästa säsong, men vilken storlek bör jag satsa på? Min tjej fyller 1 år 27/9. Hon har redan som 3,5 månaders 68 i kläder,ej pop där är det 62, och i overallen från HM har hon 62, men den blir nog för liten till 4 månadersdagen känns det som.Så vilken storlek gissar ni på? Tycker ju att Pop är rätt stora i storlekarna på vanliga kläder.
    Jättesvårt att sia... Min son är inte ens fyllda 2 år och kan nog inte ens ha sin Pop-overall hela denna vinter och då har jag 92 på den. Han har haft 86 nästan i ett år nu på vanliga kläder men nu är han nästa för liten för 92 t.o.m. De kan ju stanna upp och hålla sig stilla ett tag, omöjligt att veta ju.
    Jag köpte förra året 2 overaller, behöll med med lappar kvar och så så hade de inte gått så hade man nog kunant sälja dem på Tradera och fått igen pengarna... Man får köpa grisen i säcken lite...
    kanske du sak satsa på 80/86? Svårt att säga ju...
    ~Kurbits~
  • Blåklockan79

Kanske ska satsa på en 86:a då så kanske hon kan ha den i slutet av säsongen om den är lite stor i början...

• Mollie
    Blåklockan79 skrev 2009-01-16 08:20:14 följande:
    Kanske ska satsa på en 86:a då så kanske hon kan ha den i slutet av säsongen om den är lite stor i början...
    Låter klokt! Ställbar resår i midjan gör att de ska kunna ha lite större, för den hjälper till att hålla upp så att säga. Men samtidigt får det ju inte bli för stort heller...
    ~Kurbits~
  • Blåklockan79

Oj vad svårt det är, hur mycket rea brukar de vara?

• Mollie
    Blåklockan79 skrev 2009-01-16 17:17:20 följande:
    Oj vad svårt det är, hur mycket rea brukar de vara?
    De börjar med 30% tror jag... Sen blir det väl 50% efter ett tag, men det är sällan det finns nått kvar av dessa då...
    ~Kurbits~
  • MammaM

Har ckså hört att det är rea på dessa den 21....tror det var de datumet som stod i POP tråden. Frågade även på POP i veckan och de va lite luriga och sa att jag skulle bli medlem på nätet så skulle jag få förhands information. Nu funkar inte det....men ska ringa kundtjänst på måndag.

• Mollie
    MammaM skrev 2009-01-17 22:46:11 följande:
    Har ckså hört att det är rea på dessa den 21....tror det var de datumet som stod i POP tråden. Frågade även på POP i veckan och de va lite luriga och sa att jag skulle bli medlem på nätet så skulle jag få förhands information. Nu funkar inte det....men ska ringa kundtjänst på måndag.
    Det är ett himla hysch-hysch kring detta, även om man är Pop+are så får man inte veta nått. Ingen har fått info via mail ännu! Så jag vet inte hur de kan veta 21/1, skulel vilja veta det... .-D
    ~var dig själv, det finns redan så många andra~
Svar på tråden POP-rea på vinteroveraller???