Anonym (
P.Tränare) skrev 2009-01-26 20:26:34 följande:
Tycker det är tragiskt att
TS har gått på den marknadsföring som pågått nu i flera deciner.Trodde faktiskt att samtliga var medvetna om att det är lika dåligt att dricka light-produkter som vanlig dricka.Märkligt att ni fallit offer för reklamen och tror på det som sägs på tv, det kanske är ni som också handlar dom bra tränings redskapen på tv-shop?!Det säger sig självt att man inte kan ge kroppen ämnen som inte är tillverkade för att äta, det handlar inte som sockret, det handlar om slagg produkter som sätter sig i andra organ i kroppen eftersom kroppen inte kan bryta ner det på naturlig väg.Har du problem med nedgång så fort du helt enkelt träna mer.Att börja röka för att gå ner i vikt var det fjantigaste jag har läst hittills! Ska du utsätta dig för gifter i lungorna, då kommer du inte kunna träna efter några år eftersom syreupptagningen blir sämre.Men jag säger bara, lycka till med allt.. Det kommer nog gå bra! Eller inte.. Kanske satsa på sånna där mirakel-piller som finns på nätet, det sägs ju också fungera, titta bara på före-efter bilderna
har inte påstått att jag tänker gå ner i vikt genom att röka!
du läser visst in det som du vill.
jag frågade hur det påverkade, inget annat!
Å nej, jag köper inga träningsredskap från tvshop.
Å jag HAR redan lyckats gå ner över 20 kg så kom inte och påstå att jag inte lyckas, för det är precis det jag håller på med nu

allt jag ville veta var hur dessa ovanor jag dragit på mig de senaste veckorna påverkar en viktnedgång.
troligtvis inte så mycket eftersom jag fortfarande går ner i vikt.