Infantil spasm
Hur länge har han krampat???
Hur länge har han fått medicin???
Märker ni resultat?
Jag blir så frustrerad för Moas mediciner hjälper inte alls.
Jag har hört min dotter ge ifrån sig gråtljud (har inte hört det på fyra veckor, sen vi började med Synachten). Fick även ett leende igår, men sen kom kramperna så tätt att M inte hann att andas i mellan så hon blev helt blå om läpparna, jätte läskigt.
Det går verkligen upp och ner hela tiden.
Nu börjar lunginflammationen lugna sig lite. Precis när hon började vakna till liv lite förra veckan och ha lite sug att äta så åkte hon på detta. Så denna helgen har hon bara sovit och hostat i stort sett. Dopet som var planerat tills i lördags fick vi ställa in så idag har jag suttit och ringt kyrkan med mera och hoppas att vi kan få tid till denna lördag.
Topimaxen verkar ha gjort lite inverkan för hon har inte krampat sen i tisdags, fast det är att man knappt vågar säga det... Då hade hon en massa kramper förmodligen för hennes höga feber.
Läkaren skulle ringt i fredags men har fortfarande inte hört av sig, vet inte om de ej fått tag på Lund eller bara glömt oss. Nu har man ju ingen aning om vad som skall hända i framtiden eftersom jag tror att hon har ett väldigt gravt synfel och att hon fortfarande inte har en tendens att hålla sin nacke.
Fick ett leende i lördags och det värmde i HELA kroppen...
Oj var bara tvungen att skriva av mig lite=)
Jo hålla febern nere märktes ju ganska fort att det var viktigt.
Frågor ja det har man väl hur många som helst... Finns tyvärr inga svar bara. Vårt sista EEG gjorde vi för tre veckor sedan och då var det någon annan aktivitet än hypsarytmin men dom kan inte säga vad det var för EG aktivitet, frustrerande.