Övikstråden
Vinkar till alla... då har man jobbat sina 3 första timmar på över ett år... På måndag börjar allvaret.
Vinkar till alla... då har man jobbat sina 3 första timmar på över ett år... På måndag börjar allvaret.
Vindaloos: Kul att det blir så... När fick du veta mer om 50%aren? Jag känner själv att jag har rätt stort pirr... Mycket som händer och rätt snart blir jag ensam huvudansvarig för halva barngruppen då min kollega blir borta ett tag... pirr pirr...
Ja, det hoppas jag med på... bättre väder... för vi har en 50-åring i familjen... för er som missade det snygga fotot i ÖA idag
Svårt med namn innan man bestämt sig.
Grattis Cherstin!
Cherstin: Härligt!
ja... I morgon börjar allvaret - dvs. jobbet...
Kul att se hur olika barn utvecklas... Nån får tänder nästan på nolltid, nästa dröjer hur länge som helst... Nån kryper för fullt, nån annan sitter bara där man sätter den...
Men nu har Ivan börjat röra sig med... drar sig fram...
Puh fantast: Klart att det är tufft att ha barn tätt... Men samtidigt lär de sig att det är en familjemedlem och inte en konkurrent. Blir ju lite annat med en "inlånad".
Vindaloos: Joda, jobbet funkar. Man känner sig bara som en överjäst deg i skallen just nu. Och hela veckan har känts som en evighet lång. Dels nya arbetskamrater, nya barn och föräldrar. Ja, nya rutiner och arbetssätt. Plus att vi har ca 25% föreståndartjänst var och dessa uppgifter är ju totalt nya... Men det känns bra och jag trivs än så länge... Kul att det gick bra för dig med att jobba. Hur gick det för Isaac då att vara utan mamsen?
Vad har ni andra för er nu för tiden?