Övikstråden
LisaP: Vore jätteskoj! Men vi kanske får ta det en helg så jag också får vara med. Och hemma hos någon är jättebra, nu när de inte har ro att sitta still alltför länge. Vad tror ni andra!
LisaP: Vore jätteskoj! Men vi kanske får ta det en helg så jag också får vara med. Och hemma hos någon är jättebra, nu när de inte har ro att sitta still alltför länge. Vad tror ni andra!
8/10 går inte, men sen så... Någon som har något förslag?
Funkar nog för mig med. Men var?
Puh fantast: Nån liten prick förstår inte att det är sovmorgon för oss på helgen... han kör på som vanligt... suck
För mig kvittar det med. Bara det inte blir för tidigt om det blir en lördag eftersom vi badar till 12.30.
Linn: Undra just vem som firar...
Hörru Lisa! Jag tycker Ella börjar bli till salu lite väl ofta nu. Hur är det fatt?
Linn: Ja, då har de något att växa i... Gör inte bara som mina morföräldrar som köpte skridskor att växa i till ett av sina barn som hon fortfarande inte vuxit i - 40 år senare...
Fru Bengtsson: Ja det var ju synd att du inte var på sjaltankar när vi hade första sjalträffen här hos mig. Men det är väl inte så mycket att fundera på var jag bor. Vad letade du efter för ledtrådar? Jag kanske kan ge dig fler...
Lisa: Stackars tjej! Berövad sin skönhetssömn. Och det har du rätt i att fler barn varit till salu... Var det inte Elias för inte så länge sedan...?