Ja du Geka, min Isaac blir ju mer och mer så att han vill utforska han med, men an går ju inte ännu så det är fortfarande många gånger han vill krypa in i sjalen och mysa
som tur är.
Vi använder nästan uteslutande sjalen om vi går ut och går eller ska på stan eller så, det är så bekvämt. Och då ser han ju så mmycket så han blir nöjd.
Så du har köpt en amazonas, det visste jag inte. Om du inte vill behlla dem så lägg utdem på säljers på sjalbarn så kanske du får en slant för dem.
Nu ska lillfisen och jag sova en stund, sååå skönt det ska bli.
Han fick somna inne idag, det har han inte gjort på flera flera månader, men han var så lite klädd då han somnade att jag inte ville böka o stöka på honom allt som skall på i dessa gradtal. Imorse var det flera minusar här
huga nu kommer vintern med stormsteg.
Imoen du får väl se ponchon om vi träffas nån dag i veckan, jag borde ju ge dig dina tupperwareprylar va? Och Mia har ju dem här med och några till så jag ska försöka ta mig i kragen. Ska förresten in på biblan i em........ska låna lite musik
Isaac visar tydliga musikaliska vibbar hhehe, han älskar musik och vill helst göra den själv. Maraccas och piano och gitarr är jätteroliga saker att grejja med och testa höga och låga toner på........
Tar efter sin far, för hos mig finns inte en liten endaste liten ådra av musikalitet tyvärr.......