Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
maniok: jadå jag sover gott, värre med de andra. ligger i ibland väldigt stilla så ibland tar christian handen över näsan för att känna om jag andas...så det är nog värst för honom. har haft knutan hela mitt liv
maniok: vilken avd var du på då? vi lämnar aldrig vår avd för att jobba på en annan. hur kommer det sig att ni gör så??
Immaaaa: Välkommen! Vad roligt att ni snart har er bebis hos er! Längtar själv tills den dagen, men man bör ju bli gravid först...
Vart är du inflyttad ifrån? Var bor ni nu?
Vi brukar alltid säka att den som väntar på något gott väntar alltid för länge... 
Vad trevligt! Men Sölvesborg är ju inte allt för långt bort iaf!
Så kan det vara, är ju inflyttad från sthlm så jag vet hur det kan vara med långa flytt.. Hoppas att ni kommer trivas bra här nu! Själv bor jag ju på andra sidan krstd, i Fjälkestad.
Immaaa då bor vi jättenära :) jag bor i Everöd. Välkommen hit till vårat område. Mina barn är större en dina men jag vet en tjej i Sönnarslöv som precis fått en flicka och mina grannar har precis fått varsin flicka (2)och två klasskompisar till sonen har och fått en flicka resp en pojke. Vad kul att ni hjälper till att öka befolkningen häromkring.