• Tant Groda

Vänner i kristianstadområdet!

Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

• Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Tant Groda

maniok: jadå jag sover gott, värre med de andra. ligger i ibland väldigt stilla så ibland tar christian handen över näsan för att känna om jag andas...så det är nog värst för honom. har haft knutan hela mitt liv

• Tant Groda

maniok: vilken avd var du på då? vi lämnar aldrig vår avd för att jobba på en annan. hur kommer det sig att ni gör så??

• Immaaaa
    Maniok skrev 2009-03-06 16:14:12 följande:
    Det låter ju inte roligt ju, känner du dig utsövd själv då? Jag har varit hemma hela veckan med min gosse, men idag har jag jobbat fast på en annan avdelning. Man känner sig helt bortkommen, speciellt om det är lite att göra. Så jag fick gå lite tidigare idag. Skönt eftersom jag börjar få ont i halsen :S Säger oxå välkommen till dig Immaaaa! Drygt att gå och vänta. Första barnent eller har du fler?
    Tack så mkt :) Detta är första och dessa sista dagarna är dryga och otroligt förskräckliga... Vill ha ut innehållet nu och kunna börja leva som en ny familj och lukta på bebis... Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge..
  • sofflan82

Immaaaa: Välkommen! Vad roligt att ni snart har er bebis hos er! Längtar själv tills den dagen, men man bör ju bli gravid först... {#lang_emotions_wink} Vart är du inflyttad ifrån? Var bor ni nu?

Vi brukar alltid säka att den som väntar på något gott väntar alltid för länge... {#lang_emotions_wink}

¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Immaaaa
    sofflan82 skrev 2009-03-06 18:01:15 följande:
    Immaaaa: Välkommen! Vad roligt att ni snart har er bebis hos er! Längtar själv tills den dagen, men man bör ju bli gravid först... Vart är du inflyttad ifrån? Var bor ni nu? Vi brukar alltid säka att den som väntar på något gott väntar alltid för länge...
    Tack så mkt... :) Jadu, flytt hit och flytt dit.. det är en lång historia, men för att göra den kort så är det flytt från Sölvesborg till Ö.sönnarslöv "världens ände" men jag trivs faktiskt jätte bra, lungt o tyst.. Exakt de som jag är i behov av och har längtat efter..
  • sofflan82

Vad trevligt! Men Sölvesborg är ju inte allt för långt bort iaf!

• Immaaaa
    sofflan82 skrev 2009-03-06 18:09:37 följande:
    Vad trevligt! Men Sölvesborg är ju inte allt för långt bort iaf!
    nej det är de inte. Men Köping är en bit här ifrån. Där jag bodde i 2 månader med min sambo och hans mamma plus en annan. Flytta från Sbg för att få börja om. Men det blev ist ett helvete ist, Så 2/1 bar mitt 6 sambons flytt lass ner till Sbg igen. Oh nu i Mars fick vi vår nya lägenhet.. Så de har varit VÄLDIGT mkt upp & ner för vår del. Förstår inte vad jag hade där uppe och göra, det blev bara värre!
  • sofflan82

Så kan det vara, är ju inflyttad från sthlm så jag vet hur det kan vara med långa flytt.. Hoppas att ni kommer trivas bra här nu! Själv bor jag ju på andra sidan krstd, i Fjälkestad.

• Immaaaa
    Svar på #388
    Ja, de hoppas vi med på. Och vi trivs redan. Plus att jag har min mamma i Everöd så det är nära och bra till goda råd och tips och sällskap inför bebisens ankomst :)
  • Mikah

Immaaa då bor vi jättenära :) jag bor i Everöd. Välkommen hit till vårat område. Mina barn är större en dina men jag vet en tjej i Sönnarslöv som precis fått en flicka och mina grannar har precis fått varsin flicka (2)och två klasskompisar till sonen har och fått en flicka resp en pojke. Vad kul att ni hjälper till att öka befolkningen häromkring.

Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!