Vänner i kristianstadområdet!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!
Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!
själv är jag ledig idag, men ska jobba helgen!
Idag får vi vårt bord. Det skulle ta 2 veckor men tog 4 plus att när vi var inne och frågade om det så låg pappret bland utlämnade bord...känns bra!
Edvina. Vad är det för bord???
serien heter bombay, ett ganska rubust bord, i mörkt brunt, ser ut som stora bräder som är ihopaspikade (med stora svarta spikar)
Aha Ja det lät ju fint. Jag håller just nu på att gå igenom alla möbelaffärer som finns i närheten men jag har så svårt att bestämma mig ang möbler
Är ny inflyttade i K-stad området! trivs toppen :) Går nu och längtar och gnäller över dessa ynka 10 dagarna som är kvar tills BF...
immaaa: välkommen hit!
har förståt att de sista dagarna är sjukt jobbiga. vi får hoppas att du intr över tiden.
mikah: detta har vi köpt på leander persson, vi har samma i soffbord och tyckte att för att få en helhet, så passade detta bäst
det är det ända du vet säkert just nu. att det börjer inte länge tills den är ute
nä nu måste jag göra klart broschen